عمومیمطالب برتر

معرفی برترین شرکت‌های طراحی و معماری در دبی

دبی یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان است که مورد توجه بسیاری از سراسر جهان قرار گرفته است. بلندترین سازه ساخته شده توسط انسان، برج خلیفه در این شهر قرار دارد. اگر می توانستید نقطه به نقطه دبی را ببینید، معماری شگفت انگیزی خواهید یافت. ترکیبی از معماری مدرن و فرهنگ امارات متحده عربی سبک معماری منحصر به فردی را ایجاد می کند. بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت های معماری دبی را به شما معرفی کنیم.

چرا دبی در معماری پیشرفت زیادی کرد؟

دبی که در امارات متحده عربی واقع شده است، یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان است. اگر تقریباً 40 سال پیش از دبی دیدن می کردید، هرگز تصور نمی کردید که این شهر در مدت زمان کوتاهی تا این حد توسعه یابد. سرمایه گذاری هنگفت امارات در این شهر آن را به یکی از مجلل ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. از آنجایی که مقامات امارات می خواستند دبی را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کنند، به معماری این شهر اهمیت زیادی دادند. بنابراین بسیاری از مردم بر این باورند که دبی بهشت ​​معماران محسوب می شود. هر روز ساختمان های معماری خیره کننده و منحصر به فردی در دبی ساخته می شود.

در نتیجه اقامت در این شهر برای هر گردشگری بسیار لذت بخش است. بهترین شرکت های معماری در دبی نقش عمده ای در ایجاد این طرح های زیبا داشته اند. در حال حاضر معماران زیادی برای نشان دادن مهارت خود در این شهر با یکدیگر رقابت می کنند. این رقابت سالم باعث شده است که ما را برای ساختن باشکوه ترین ساختمان ها در شهر زیبای دبی بشناسیم. این شرایط نقش عمده ای در تبدیل دبی به قطب گردشگری جهانی داشته است.

بهترین شرکت های معماری در دبی

امروزه شرکت های معماری زیادی در دبی فعالیت می کنند که هر کدام استراتژی کاری خاص خود را دارند. این شرکت ها مستقیماً فرآیند تولید را کنترل می کنند تا نتیجه نهایی کار قابل تشخیص باشد. تمام ساختمان های زیبایی که در دبی می بینید توسط تیم های حرفه ای معماری ساخته شده اند. از آنجایی که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است، توصیه می کنیم بهترین شرکت های معماری دبی را بشناسید.

1. دفتر معماری DEWAN ARCHITECTS

معماران DEWAN یکی از شرکت های معماری پیشرو در جهان در دبی است که در طول سال ها به موفقیت های زیادی دست یافته است. بیشتر ساختمان های مهم دبی توسط این شرکت ساخته شده است. این شرکت با حدود 35 سال سابقه در دبی توانسته بسیاری از پروژه ها را به خوبی مدیریت کند. خوشبختانه گستره خدمات ارائه شده توسط این شرکت بسیار گسترده است و موارد زیادی را در بر می گیرد. به عنوان مثال، خدمات طراحی مفهومی، طراحی گرافیک و طراحی مبتنی بر کامپیوتر در این دسته قرار می گیرند.

همچنین این شرکت سعی دارد از خدمات برآورد هزینه و طراحی داخلی به بهترین شکل ممکن استفاده کند. در واقع، گسترش فعالیت های این شرکت به دبی محدود نمی شود، بلکه در بسیاری از کشورها مانند پادشاهی عربستان سعودی، عراق و مصر کار کرده است. یکی از پروژه های مهم این شرکت، هتل لاپیتا در دبی است. وقتی به شکل هتل نگاه کنید متوجه خواهید شد که در ساخت آن از چه نوع معماری استفاده شده است. پورت های موجود در ناحیه D3 یک نمونه خوب و بسیار مهم برای این پروژه هستند.

2. شرکت معماری RMJM

اکنون که در حال بررسی برترین شرکت های معماری در دبی هستیم، بهتر است RMJM را در نظر بگیرید. در واقع این مجموعه یک چارچوب معماری وسیع به حساب می آید. شرکت RMJM در شهرهای مهم جهانی مانند دبی، نیویورک و پراگ فعالیت می کند. این شرکت همواره در تلاش است تا طراحی پایدار و با کیفیت را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. با این حال همیشه به اجرای بهترین طرح ممکن بر اساس بودجه مشتری توجه داشته باشید.

با توجه به نحوه کار این شرکت، هر ساله پروژه های زیادی به آن سپرده می شود. هتل هیلتون واقع در جنوب دبی توسط RMJM طراحی شده است. از دیگر نمونه کارهای موفق این مجموعه می توان به برج مارینا هایتس اشاره کرد. این شرکت در پشت ساختمان مرکز همایش های بین المللی دبی واقع شده است، بنابراین مشتریان به راحتی به دفاتر آن دسترسی خواهند داشت. با توجه به تعداد زیاد پروژه های معماری انجام شده توسط این شرکت، این شرکت می تواند در لیست شرکت های معماری پیشرو در دبی قرار گیرد.

3. شرکت GODWIN AUSTEN JOHNSON

تیم حرفه ای GODWIN AUSTEN JOHNSON از بسیاری از پروژه های ساختمانی در دبی پشتیبانی می کند. از این رو یکی از بهترین دفاتر معماری دبی محسوب می شود. این شرکت حدود 180 معمار در زمینه های مختلف استخدام می کند. در حال حاضر، GODWIN AUSTEN JOHNSON بر روی پروژه های مختلفی مانند پروژه های مسکونی، تجاری، اداری و خرده فروشی کار می کند. از آنجایی که تخصص های زیادی در این شرکت وجود دارد، می توانید مطمئن باشید که پروژه های شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

بهره گیری از طراحی طبیعی یک استراتژی مهم در کار اعضای شرکت است. اما معماران این پلان مجموعه پس از بررسی دقیق شرایط پروژه در مورد نقشه اجرا تصمیم خواهند گرفت. اگر به پرتفوی شرکت های معماری برجسته دبی نگاه کنید، خواهید دید که بخش قابل توجهی از آنها توسط GAJ اداره می شود. از جمله پروژه های مهم این شرکت می توان به استادیوم کریکت شیخ زاید و مدرسه بین المللی امارات اشاره کرد. کلوپ قایق بادبانی نهر دبی یکی دیگر از پروژه هایی است که این شرکت مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد.

  1. 4. شرکت معماری Roma Royal Design

Roma Royal Design یک شرکت معماری با بیش از 18 سال تجربه در زمینه های معماری، ساخت و ساز و طراحی است. این شرکت خدمات مشاوره ای را برای پروژه های طراحی داخلی و خارجی ارائه می دهد

تیم مجرب روما رویال شامل متخصصان نخبه، معماران سرشناس و مدیران اجرایی با تخصص در معماری و اجرا می باشد.

در Roma Royal Design، هدف کمک به شما در دستیابی به اهدافتان است. چه در حال ساختن یک پروژه جدید باشید و چه در حال به روز رسانی پروژه موجود فضا، ما دانش و تخصص برای کمک به موفقیت شما را داریم.

Roma Royal Design بر دانش فنی و خلاقانه متخصصان تکیه دارد که ماهیت فضا را درک کرده و در تلاش برای به حداکثر رساندن مفید بودن آن هستند.

از مهمترین خدمات شرکت معماری Roma Royal Design می توان به طراحی Interior design in dubai ، Luxury Interior design in dubai و Gym design in dubai اشاره کرد که بیش از چنذین پروزه را در این زمنینه ها در کشور دبی به نحو احسن اجرا کرده است.

  1. 5. شرکت PERKINS + WILLS

    در میان شرکت های معماری پیشرو در دبی، نام گروه PERKINS + WILLS را می توان یافت. در واقع این شرکت یک شبکه جهانی است که در کشورهای دیگر مانند آمریکا، چین، کانادا و انگلستان حضور فعال دارد. این شرکت در تلاش است تا با ترکیب طرح های مدرن با سازه های سنتی امارات، ترکیبی عالی ایجاد کند. اکثر پروژه های مسکونی، تجاری و گردشگری دبی توسط این شرکت حرفه ای انجام می شود. همچنین شرکت PERKINS + WILLS در سایر شهرهای بزرگ منطقه مانند ریاض، جده و شارجه فعالیت های زیادی دارد.

    معماران همواره سعی می کنند بر اساس نوع کاربری و سلیقه مشتری بهترین طراحی و ساخت را انجام دهند. سوابق این شرکت در دبی نشان می دهد که می توان آن را انتخابی مطمئن به حساب آورد. اگر دفتر مرکزی سیتی گروپ در دبی را ببینید، اهمیت این شرکت را بهتر درک خواهید کرد. شناخت بهترین شرکت معماری در دبی به شما این امکان را می دهد که پروژه خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

    6. شرکت معماری LA CASA

    یکی دیگر از شرکت های معماری برجسته در دبی که سر و صدای زیادی به پا می کند، LA CASA است. استودیوی معماری LA CASA به غیر از دبی در سایر کشورهای حوزه خلیج فارس نیز قرار دارد. این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه در دبی توانسته نظر مثبت مشتریان خود را جلب کند. این شرکت خدمات مختلفی از جمله طراحی معماری و طراحی داخلی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

    همچنین روند ساخت و ساز در این شرکت به خوبی رصد می شود. تاریخچه LA CASA با طراحی خانه ها، هتل ها، مراکز خرید و ساختمان های تجاری مرتبط است. این شرکت پروژه های بزرگی مانند 1451 Residence، Royal Atlantis و Ajman Free Zone Tower را اجرا کرده است. در نتیجه، LA CASA را می توان یکی از بهترین شرکت های معماری در دبی دانست.

    قبل از خدافظی

    امروزه توجه به معماری و دکوراسیون یک اصل بسیار مهم در ساخت بناهای مختلف است. یکی از دلایل اصلی رشد و شکوفایی شهر دبی، حضور فعال بهترین شرکت های معماری در دبی است. از این رو شرکت روما رویال یک شرکت معتبر معماری داخلی به فعالیت حرفه ای خود در دبی ادامه می دهد. در این مجموعه سعی داریم بهترین مدل های معماری و دکوراسیون را برای مشتریان خود در نظر بگیریم. تیم حرفه ای Roma Royal در حد بودجه شما برنامه ریزی می کند و جذاب ترین طرح ها را اجرا می کند. در صورت نیاز به کمک در این زمینه حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

دکمه بازگشت به بالا