اقتصادی

ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما

سخنگوی شرکت هواپیمایی اعلام کرد: طبق توصیه مقامات بهداشتی ، کلیه شرکتهای هواپیمایی موظف هستند بسته های بهداشتی از جمله ماسک را به مسافران ارائه دهند و کلیه مسافران موظف هستند در هنگام پرواز از آنها به عنوان هواپیما استفاده کنند.

در مصاحبه با مخبران ، رضا جعفرزاده اظهار داشت: با توجه به توصیه های مسئولان بهداشت و با توجه به لزوم انجام اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از شیوع تاج ، به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی اطلاع داده ایم که وظیفه تهیه بسته های بهداشتی را داریم. از جمله ماسک برای مسافران. ” همه مسافران باید به محض ورود و در طول پرواز از هواپیما استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظارت کافی در تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی وجود دارد؟ وی افزود: البته بسته های بهداشتی ارائه شده به مسافران هواپیما توسط هواپیمایی کاملا کنترل می شود و خدمات مربوطه و مردم نگران آنچه از خدمه پرواز دریافت می کنند نگران نیستند.

سخنگوی هواپیمایی در پاسخ به سؤال دیگری گفت: آیا در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییراتی در عرضه هواپیما و خدمات ارائه شده به مسافران در هنگام پرواز به دلیل خطرات احتمالی منزل کورانو وجود دارد یا خیر؟ وی افزود: همه اینها و شرکتهای هواپیمایی موظف هستند در هنگام پرواز خدمات ارائه دهند و نیازها و مسافرین را برطرف کنند و ممکن است به بهانه شیوع این بیماری قطع نشوند ، اما همه کالاها و خدمات ارائه شده به مسافران کنترل می شوند. از نزدیک توسط خدمات صالح. ” این سالم است و نیازی به نگرانی در مورد آن نیست.

به گزارش مخبران ، با توجه به ادامه شرایط موجود در کشور در خصوص گسترش تاج و ورود ماه رمضان ، پروازهای داخلی به صورت حداقل و لازم انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا