عمومیمطالب برتر

مناسب ترین فرم برای سایبان برقی بالکن تراس

یکی از مهمترین مراحل ساخت سایه بان بالکن، انتخاب نوع آن می باشد. یکی از بهترین گزینه هایی که اغلب کارشناسان در مورد آن اتفاق نظر داشته اند که می تواند برای سایه بان تراس کاربرد داشته باشد،  و همینطور می باشد. برقی هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارایی همه انتظاراتی که از سایه بان بالکن می رود را برآورده می سازد. بدین ترتیب در اغلب موارد سایبان بازویی اولین انتخاب برای بالکن یا به شمار می رود.

سایبان بالکن

اگر منزل شما حیاط، پاسیو، بالکن و تراس دارد، می توانید با نصب سایبان مناسب در آن فضا بیشترین استفاده را به ارمغان بیاورید. سایبان بالکن تابستان و زمستان را برای شما زیباتر کرده و اجازه می دهد در بالکن خانه لحظات دلپذیرتری داشته باشید.سایبان بالکن، آرامش یک ظهر آفتابی را دو چندان می کند…

سایبان بالکن که از دیرباز برای پوشش قسمت فوقانی تراس خانه و ویلا استفاده می شد، وسیله ای بسیار کاربردی است تا شما بتوانید از این فضای دلنشین خانه خود به طور کامل و کاربردی بهره بگیرید. طبیعتا در روزهای گرم تابستان که آفتاب مستقیم می تابد، بسیاری از افراد ترجیح میدهند در قسمت های داخلی منزل به استراحت، تفریح یا خوردن غذا بپردازند. اما با استفاده از سایبان بالکن دیگر نیازی نیست از این آفتاب دلنشین فراری باشید.

شما می توانید به راحتی با نصب یک در تمامی ساعات روز، لحظات خوبی را در فضای باز تراس خانه بگذرانید. با استفاده از سایبان بالکن می توانید تابستانی خنک را برای محل استراحت خود فراهم آورید. البته اگر شما از تراس برای نگهداری وسایلی و خوراکی هایی مانند ترشی و … نیز استفاده می کنید، استفاده از سایبان تراس به شما توصیه می گردد.

سایبان بالکن به شما کمک می کند تا یه شام دوستانه را در هوای بارانی اما در فضای باز و تراس خانه میل نمایید. بله تعجبی ندارد، متریال و پارچه های استفاده شده از سایبان بالکن ما با خاصیت ضد آب و ضد زنگ تولید شده که می تواند در برابر بارش برف و باران نیز مقاوم باشد. درواقع شما به ورود فضل سرما نیاز نیست تمام اوقات روز را در خانه بمانید. زیر خود با یک فنجان قهوه در دست لحظات بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

The most suitable form for the balcony terrace electric awning

چند نوع سایبان بالکن موجود است و کدام یک برای خانه شما مناسب تر است؟

سایبان بالکن در انواع مختلف تولید می شود که یکی از پرکاربردترین آن هسایه بان تراس امروزه مورد استقبال بسیاری از هم وطنان قرار گرفته است. لذت نوشیدن یک فنجان چای را زیر سایبان تراس تجربه نمایید. از میتوان برای تراس منازل نیز استفاده نمود. پرکاربرد ترین نوع که بعنوان سایبان تراس، چادر بالکن و سایبان پاسیو مورد استفاده قرار میگیرد. و سایبان کالسکه ای تراس میباشد.

معرفی سایبان تراس

منازل مسکونی، ویلاها، و … میتوانند از سایبان برقی به عنوان سایبان تراس،سایبان بالکن و سایبان پاسیو استفاده نمایند. سایبان تراس آپارتمان علاوه بر نمای زیبایی که دارد. قابل باز و جمع شدن هم بصورت و هم بصورت سایبان ریموت دار میباشد. سایبان تراس در حال جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال مینماید. سایبان بالکن (سایبان تراس) گزینه بسیار مناسبی نسب به پلی کربنات ،شیروانی و … میباشد.

دلایل استقبال از سایه بان تراس

معمولا آپارتمان ها دارای فضاهایی بسته بوده که زندگی طولانی مدت در آنها می تواند خسته کننده باشد. با استفاده از سایه بان برقی تراس ، سایبان بالکن و سایبان پاسیو  می توان تراس آپارتمان شما را به یک محیط خاص و کاربردی تبدیل کند .که بتوانید در فصول مختلف سال، ساعاتی از شبانه روز را در تراس ویلا یا آپارتمان خود بگذرانید.

و از محیط داخلی آپارتمان خارج شوید. این موضوع باعث می شود تا افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند. هم بتوانند از هوای آزاد بهره مند شوند. بدین ترتیب در سال های اخیر آپارتمان نشینان استقبال بسیار مناسبی از سایه بان تراس یا سایبان بالکن داشته اند. این استقبال باعث شده تا دست به  طراحی و ساخت سایبان مخصوص تراس بزند.

نکات مهم در انتخاب سایبان تراس

نکات مهمی را برای سفارش و نصب سایبان تراس بایستی در نظر داشت.

اندازه سایبان

اول آنکه حد استاندار سایبان تراس منزل تا عرض 6 متر و بازشوندگی 2.5  متر میباشد. گرچه تولید سایبان با بازشوندگی تا 3 متر نیز امکان پذیر است. ولی همواره توصیه ما سفارش بر حسب اندازه های استاندارد می باشد.

انتقال سایه بان

دوم آنکه برای تراسهایی که در طبقات بالایی ساختمان قرار دارند. موضوع مهم بعدی انتقال تا آن طبقه است.در صورتی که تراس شما در طبقات بالایی است. و مثلا  اندازه آن 6 متر است توصیه میگردد. بجای سفارش یک عدد سایبان، دو عدد سایبان با عرض 3 متر سفارش دهید. تا  امکان انتقال سایه بان تراس میسر باشد. شایان ذکر است حسن دیگر این کار استحکام و طول عمر بالای سایبانهای تولیدی در این متراژ  میباشد. چرا که دو عدد سایبان 3 متری استحکام بالاتری از یک عدد سایبان 6 متری خواهند داشت.

اخذ مشاوره رایگان از ما

در آخر توصیه میشود قبل از سفارش تصویر محل نصب را جهت  مشاوره رایگان و بررسی امکان نصب برای کارشناسان ارسال فرمایید.

فضای ناب زندگی با سایبان تراس ویلا

امروزه داشتن فضایی خاص و زیبا در هر خانه جزئی از ضروریات زندگی است. و هر کس تلاش میکند که این فضا را در حد ممکن ایجاد کند. سایبان بالکن نیز یکی از وسایلی است که در ایجاد فضای زیبا دو دل انگیز درخانه تاثیر زیادی دارد. قبل از اینکه سایه بان تراس  را بشناسیم. بهتر است با انواع سایبان کمی آشنایی پیدا کنیم.

انواع سایبان تراس

سایبان ها به دو دسته  و ، تقسیم میشوند.

سایبان دستی تراس

سایه بان دستی از گذشته تا به امروز برای همه ما آشنا بوده و همانطور که از نامش مشخص میگردد. به وسیله دست باز و بسته میشود.

سایبان برقی تراس

دسته دوم میباشد. که با سرعت هر چه تمام تر، جایگاه خوبی در سطح بازار و‌همچنین استفاده عمومی پیدا کرده است. این گروه به وسیله موتور برقی و به تازگی به وسیله ریموت کنترل، باز و بسته و بالا پایین میگردند. سایبان های برقی انواع مختلفی دارند و در جایگاه های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته اند. به دلیل سهولت در باز و بسته کردن این سایبان ها، یکی از کاربردهای ، سایبان بالکن میباشد.

اهمیت استفاده از سایه بان

با نامهای زیر نیز شناخته می شوند: سایبان تراس،سایه بان تراس آپارتمان،سایبان منزل،سایبان هوشمند،سایبان خانگی  و غیره که توسط ساخته میشود. وجود سایبان ها برای محافظت از اشعه های خطرناک آفتاب ضروری میباشد. این اشعه ها نه تنها برای پوست ما ضرر دارند. بلکه به تجهیزات و خودرو و…. نیز آسیب وارد میکنند. بنابراین در بعضی مکان ها وجود مناسب جهت جلوگیری از تابش مستقیم این اشعه ها خیلی ضروری است.

تفاوت سایبان تراس با سایبان بالکن و سایه بان پاسیو

سوال دیگری که ممکن است مطرح شود. فرق سایبان تراس با سایبان بالکن و یا سایبان پاسیو است ؟برای منزل و یا انواع سایبان برای بالکن، شامل ،سایبان کالسکه ای و تولید شده با کیفیتهای متنوع درما میباشد. این سایبانها با نامهای سایبان کلاسیک،سایبان مدرن و سایبان هایکلاس و سایبان لاکچری قابل ثبت سفارش توسط شما میباشد. در مجموع  جهت تنویر ذهن شما عنوان میشود سایبان تراس با سایبان بالکن تفاوتی ندارد اغلب از مجهز به موتور برقی  بعنوان سایبان تراس یا سایبان بالکن استفاده می شود و با توجه به استفاده از آن در تراس ،بالکن یا پاسیو با این نامها شناخته میشود.

سایبان تراس ، سایبان بالکن و سایبان پاسیو

سایبان تراس را می توان یکی از سایبان های بسیار شیک و کاربردی دانست. که افراد زیادی امروزه آن را پسندیده و در ساختمان های مسکونی از آن استفاده می کنند.

سایه بان تراس چیست؟

تراس به جایی گفته می شود که می توان در فصل هایی مانند بهار در آن به استراحت پرداخته و از هوای آزاد و طبیعی بهره مند شد. بدین ترتیب استفاده از سایبان تراس می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. علاوه بر سایبان تراس سایه بان های بسیار زیادی وجود داشته که دارای ارزش و اهمیت بسیار بالایی در ساختمان های مسکونی می باشند.

سایبان بالکن چیست؟

این در حالی است که سایبان تراس تفاوت های نسبتا زیادی با دارد. این موضوع باعث شده تا در ادامه این مطلب با برخی از تفاوت های مهم سایبان بالکن و سایبان تراس آشنایی پیدا کنیم. تا بتوانیم در هنگام نیاز به انواع سایه بان، به درستی نمونه مناسب را انتخاب کرده و از مزایای آن سایه بان بهره مند شویم.

تفاوت سایبان تراس و سایبان بالکن

سایبان تراس معمولا برای قسمتی از ساختمان مناسب بوده که دارای سقف نمی باشد. همین امر ایجاب می کند. که تراس را از جنس هایی انتخاب کنیم. که در برابر رطوبت مقاوم بوده و رطوبت را از خود عبور نمی دهند. سایبان تراس را معمولا با ابعاد 6 متر عرض و 2.8 متر مقدار باز شوندگی تهیه و تولید می کنند.

خصوصیات سایبان بالکن و سایه بان تراس

بدین ترتیب سایبان تراس تا حدود زیادی می تواند نیازهای مختلف هر خانواده ای را برطرف نماید. سایبان بالکن برای قسمتی از یک آپارتمان کاربرد دارد که از دیوار های ساختمان بیرون زده و نیاز به پوشش مناسب داشته تا بتوان از آن بهره مند شد. سایه بان بالکن کمک می کند. تا در مواقعی از سال که نور آفتاب بسیار قوی بوده و حرارت زیادی به داخل ساختمان ها منتقل می کند. اثرات کمتری داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا سایبان بالکن بتواند در میزان مصرف انرژی نیز تا حدودی تاثیر گذار باشد. سایبان بالکن را می توان از و یا انتخاب کرد. نوع بالکن را می توان هم از نظر جنس و هم از نظر رنگ به راحتی و به صورت دلخواه انتخاب کرد.

دکمه بازگشت به بالا