علمی و پزشکی

موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر از ۱۲ هزار نفر گذشت

مخبران / بوشر دبیر ستاد مرکزی کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد کل موارد مثبت از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر 12 هزار و 133 مورد است.

سعید کشمیری گفت: در حال حاضر 307 بیمار در بخشهای تاجگذاری بیمارستانهای استان بوشهر و 62 بیمار در بخشهای تاجگذاری استان بوشهر بستری شده اند.

وی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته 44 بیمار از بخش های کرونا ویروس استان بوشهر در شرایط مناسب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 25 بیمار مثبت بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشر گفت: متأسفانه سه نفر از همشهریان ما چهارشنبه و پنجشنبه 24 اکتبر درگذشتند و معاینه عروق کرونا ویروس آنها امروز مثبت اعلام شد.

کشمیری خاطرنشان کرد: سنین متوفی از 15 تا 91 سال است و دارای بیماری هایی مانند فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های قلبی عروقی و آسم است.

دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر با بیان اینکه 40 مورد در حال حاضر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند گفت: از این تعداد 15 نفر در حال حاضر نفس می کشند و نفس می کشند.

سعید کشمیری افزود: تعداد کل موارد مثبت از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر 12 هزار و 133 مورد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار کارمند در بخش بهداشت و درمان استان به ویروس Kovid19 آلوده شده اند که برخی از آنها بهبود یافته و برخی دیگر در مرخصی استعلاجی یا مرخصی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا