استان ها

موزه تخصصی قرآن شیراز راه اندازی میشود

مخبران/ فارس استاندار فارس اهل بیت(ع) از ساخت اولین موزه اختصاصی قرآن در شیراز سومین حرم خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا موزه قرآن در اطراف حرم مطهر شچراگ (ع) احداث و نگهداری شود. ”

محمد راه ایمانیه روز یکشنبه 7 فروردین در دیدار با محمد نعمتی، خوشنویس قرآنی در شیراز، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا به ساخت اولین موزه قرآن در سومین حرم اهل بیت(ع) کمک کنیم. آن را در روزهای بعد اجرا کنید.

مکان موزه در یکی از بناهای حرم مطهر یا اطراف شاهچراغ (ع) و با حمایت حجت الاسلام کلانتری استاندار فارس گفت: موزه با همکاری ساخته می شود. سازمان های مرتبط

ایمانیه در تشریح اهمیت ساخت این موزه گفت: با جمع آوری نسخ خطی، چاپ سنگی و سایر آثار قرآن کریم در تلاش هستیم تا با نظر اساتیدی چون استاد نعمتی که گنجینه های آن گنجینه های اسلامی و آرشیوهای مورد علاقه است، این موزه ویژه را تأسیس کنیم. یک

به گفته نیروهای استاندارد، امروز تنها تکریم جایگاه هنر وظیفه دولت نیست، بلکه هدف متولیان امور فرهنگی فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه دیدگاه های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت های فرهنگی است. مشکلات جامعه.

امانیه با بیان اینکه ساخت موزه قرآن در جوار حرم مطهر شچراغ (ع) موضوع مهمی بود، اضافه کرد: باید سال ها پیش چنین مجموعه ای در این شهر ایجاد می شد تا هنرهای مختلف اسلامی مرتبط با موضوعات قرآنی را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا