اقتصادی

موسوی: فاطمی امین جوان انقلابی و تحول‌گرا است

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با موافقت وزیر صنعت ، معدن و تجارت هدف ، آیه 26 سوره قصص را نقل کردند و گفتند: دختران حضرت شعیب به پدرشان گفتند موسی را استخدام کنید زیرا او قوی و قابل اعتماد است. اگر می گفت «فانه فاتح العمین» ، کار ما امروز تمام می شد.

به گزارش مخبران ، کاظم موسوی امروز (سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت ، معدن و تجارت موافقتنامه ای را امضا کرد: “وزارت سکوت وسیع و طولانی است”. دکتر. فاطمی امین برای این وزارتخانه خوب است. دکتر. فاطمی امین جوان انقلابی و ماورایی است. آنها برنامه های خوبی برای افزایش رقابت پذیری صنعت ملی بر اساس حذف امتیازات ویژه و انحصارات غیر ضروری دارند.

حرز الاسلام والمسلمین آیه 26 موسوی ، سوره قصص را نقل می کند و می گوید: دختران حضرت شعیب (ع) به پدر خود گفتند موسی (ع) را به عنوان مردی قوی و قابل اعتماد تعیین کنید. اگر می گفت “فانه فاتح العمین” کار ما امروز تمام می شد.

اعضای رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: سیاست های کلی رهبری در مدیریت صنعت ، انسجام و تعادل منطقه ای با ایجاد حمایت و زیرساخت ها و مشوق ها با اصول مدیریت و امنیت زمین مطابقت دارد ، بنابراین این برادر به تعادل در منطقه دست می یابد. “بر اساس برنامه های خوب.

موسوی در درخواست از وزیر پیشنهادی سمات گفت: “من فکر می کنم توجه ویژه ای به بخش های مختلف مانند خودرو ، معادن ، فلزات و کالاهای اساسی خواهد شد.” مردم ما در طول ویروس بدنام کرونا آلوده شدند. کارخانه های تولیدی ما در کشور هستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به اردشیر مطهری که علیه وزیر صنعت ، معدن و تجارت صحبت کرد ، گفت: ما باید ابتدا وزارتخانه را به وزیر صنعت ، معدن و تجارت بدهیم و سپس عملکرد آن را بررسی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا