ورزشی

می‌خواهم در مسابقات آزاد اروپا مبارزه کنم

الهه منصوریان قهرمان ووشو کشورمان پس از لغو بازی های آسیایی هانگژو چین درباره برنامه خود گفت: به گزارش شفاف، قصد دارم یک ماه دیگر برای حضور در مسابقات هلند گلوری یا فیوژن اوپن آلمان به اروپا بروم.

الهه منصوریان به صورت نیمه وقت از مسابقات WIF برای تیم ملی ووشو انصراف داد، اما با لغو بازی های آسیایی هانگزو، ورزشکار قرار است برای شرکت در کشتی آزاد راهی اروپا شود.

منصوریان در خصوص لغو بازی های آسیایی هانگژو چین گفت: زمانی که اعلام شود این مسابقات لغو شده است برای مسابقات آماده هستیم. با این حال حفظ آمادگی جسمانی برای یک ورزشکار سخت است اما باید با آن مقابله کنیم. فدراسیون ووشو باید با برگزاری مسابقات لیگ از آمادگی بدنه ها اطمینان حاصل کند. البته عدم برگزاری مسابقات برون مرزی آمادگی ورزشکاران را تحت تاثیر قرار می دهد و ما از رقبای خود اطلاعی نداریم.

بازی های آسیایی هانگژو به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین لغو شد و قرار است در سال 2023 برگزار شود.

قهرمان ووشو در پاسخ به این سوال که آیا حمایتی از ورزشکاران صورت می گیرد، گفت: وضعیت اقتصادی انضباطی ووشو نسبت به سایر رشته ها بهتر است. با وجود اینکه سایر ورزشکاران در شرایط سخت مالی قرار دارند، مدیران فدراسیون هوایی ما این وضعیت را دارند. مسئولان سپاهان هم از ما حمایت می کنند.

ووشو یکی از رشته های مدال آور در مسابقات آسیایی و جهانی است اما بودجه این رشته زیاد نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا