علمی و پزشکی

نامه ۳ تن از چهره‌های پزشکی کشور به رییس جمهور درباره بازنگری روند جاری مقابله با کرونا

در نامه مشترک به رئیس جمهور ، ایراز فاضل ، محمد رضا ظفر قندی و مصطفی معین ابراز نگرانی از رستاخیز کورونا و افزایش مناطق سرخ ابراز کردند و خواستار بازنگری در دولت فعلی شدند.

به گزارش مخبران ، به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، رئیس انجمن صنفی علمی گروه پزشکی ، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از دولت و به ویژه مسئولان وزارت بهداشت ، انجمن پزشکی و پرستاری تشکر و قدردانی کرد. وی ادامه داد: نگرانی در مورد عود بیماری و افزایش مناطق قرمز کشور که باعث آسیب به جان و سلامتی مردم می شود ، با تلاش های ارزشمند جامعه پزشکی و فرسودگی کارکنان پزشکی تلف می شود.در روند فعلی نیاز به توجه ویژه و بررسی دولت است.

بدیهی است با توجه به استراتژی “اولویت بندی زندگی و سلامتی مردم و انسانها بالاتر از همه چیز دیگر” ، تصمیمات دولت ، سیاستهای کلان و تاریخی در این زمان نقش مهمی و ماندگار در کنترل این بحران دارند. بنابراین علاوه بر توصیه‌ها و تأکیدات دستگاههای اجرایی ، توجه ویژه به نقش نظارت دولت و کنترل جدی و انضباطی در اجرای پروتکل های علمی و ارتباطی وزارت بهداشت و نیازهای بخش بهداشت در این زمان خواهد شد.

امید است با حمایت از جناب عالی ، حداقل آسیب های جدی به افرادی که این امتحان جدی را پشت سر می گذارند وارد شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا