عمومیمطالب برتر

نحوه تولید چیپس خرما

نحوه تولید چیپس خرما

همانگونه که می دانیم درختان خرما از دیرباز جزو با ارزش ترین درختان بوده اند زیرا دارای ارزش تغذیه ای فراوانی می باشد چیپس خرما حبه ای خانگی دارچینی، امروزه جایگزینی مفید به جای مصرف قند می باشد.

خرما کبکاب: نوع قندی که در خرما و فرآورده های آن وجود دارد از فروکتوز می باشد از این رو برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارد به علاوه حاوی مقادیر فراوانی املاح و ویتامینهای مفید است. یکی از مزیتهای این نوع چیپس خرما، نداشتن هسته می باشد امروزه خرید این محصول با طرفداران زیادی همراه است بدین ترتیب خرید و فروش چیپس خرما از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد.

خرید خرما: چیپس خرما در کاهش وزن بسیار موثر می باشد چیپس خرما حبه ای به دلیل داشتن مقادیر بسیاری کربوهیدرات و ویتامین، موجب سیری در افراد می شود. در نهایت در کاهش وزن تاثیر مثبت می گذارد این محصول چون کاملا خشک و عاری از هرگونه رطوبت می باشد به مدت طولانی تری قابل نگهداری است. از این رو بدون اینکه خواص مفید خود را در طولانی مدت  از دست بدهد قابل مصرف می باشد.

این خوراکی به عنوان  یک میان وعده ی  مفید در بین مردم محبوبیت فراوانی یافته است. همچنین چیپس خرما حبه ای در اشکال مختلف و سایز های گوناگونی قابل فرآوری می باشد. مصرف چیپس خرمای حبه ای و برای افرا مبتلا به دیابت که از میزان قندخون زیاد رنج می برند بسیار مناسب می باشد.

همچنین پیشنهاد می شود که کودکان در دوران مدرسه که با کاهش شدید انرژی روبرو می شوند، ازاین محصول استفاده نمایند تا جبران انرژی از دست رفته ی آنها شود. لازم به ذکر است چیپس خرما را به طور ارگانیک مصرف نمایید چیپس خرمای ارگانیک تمامی خواص تغذیه ای این محصول را درخود حفظ می نماید و عاری از هرگونه مواد شیمیایی افزودنی است.

چیپس خرما خانگی

خرما در درمان انواع بیماریها تاثیر مثبت می گذارد همچنین برای تمامی افراد در همه ی رده های سنی مغذی می باشد. چیپس خرمای خانگی، جزو مرغوب ترین و ارگانیک ترین نوع چیپس خرما است زیرا این محصول به طور طبیعی فرآوری می شود و کاملا سالم است.

برای تهیه ی چیپس خرمای خانگی، ابتدا باید به میزان لازم خرما ی تازه  که به طور کامل شسته شده است و سپس خشک گردیده است را جمع آوری نمایید. سپس تمامی هسته های آن را جدا کنید در ادامه به وسیله ی قیچی، به اندازه های کوچک تر برش دهید.

سپس در مقادیر کمی از شکر و یک پیمانه آرد کاملا بغلتانید اکنون چیپس خرمای خانگی شما آماده است و می توانید در بسته بندیهای دلخواه خود قراردهید سپس برای مراتب متعددی از آن استفاده نمایید. مصرف خرما و و فرآورده های آن میزان کلسترول خون شما را تنظیم می نماید این ماده ی غذایی با ارزش هیچ گونه کلسترول اضافی ندارد.

همچنین سرشار از آهن می باشد مقدار فیبری که در خرما وجود دارد از موز بسیار بیشتر است. بنابراین مصرف چیپس خرمای خانگی، به دلیل داشتن مقادیر بسیاری از سلنیوم، مس و منگنز به سلامت استخوانها و جلوگیری از پوکی استخوانهای شما کمک می نماید. خرما حاوی مقادیر فراوانی ویتامین k است از این رو به انعقاد خون، بسیار کمک می نماید.

دانشمندان طبق مطالعاتی، به تاثیر مصرف خرما درکاهش میزان ابتلا به بیماری آلزایمر دست یافته اند.

 چیپس خرما دارچینی

معمولا خرمای تازه را در دمای متعادل یخچال و دور از هرگونه گرما نگهداری می نمایند اما چیپس خرما دارچینی به راحتی در دمای معمولی اتاق و در داخل ظروف برای مدت زمان بیشتری قابل نگهداری می باشند.

خرما دارای طعم بی نظیری می باشد و در کنار آن دارچین عطر و بوی فوق العاده ای به چیپس خرما می بخشد از این رو این خوراکی خوش مزه برای پذیرایی از میهمانان عزیزتان در کنار چای بسیار محبوب می باشد. چیپس خرما دارچینی و جزو پرفروش ترین نوع چیپسهای خرما می باشد نوع خرمایی که برای تهیه ی آن استفاده می شود و میزان مرغوبیت چیپس خرما و شیوه ی بسته بندی آن از موارد مهم تعیین کننده ی قیمت محصول می باشند.

این محصول در کارخانه های موجود در جنوب کشور به میزان فراوانی تولید می شود قیمتی که هر کارگاه برای چیپسهای خرمای خود تعریف می کند با یکدیگر متفاوت می باشد. چیپس خرما در بازار از دو نوع خرمای خشک و تر تولید می شود معمولا برای تولید چیپس خرما از خرماهای معروف پیارم و استعمران و ربی استفاده می شود.

علاوه بر طعم دارچین، سایر طعمها ازجمله زنجبیل و شکلاتی و چیپس خرمای هلی در بازار موجود می باشد. معمولا قیمت چیپس خرماهای طعم دار از نمونه ی ساده ی چیپس خرما کمی بیشتر می باشد. چیپس خرما با طعم هل به دلیل بالا بون قیمت هل، نسبت به سایر طعمها گرانتر است.

انواع چیپس خرما | چیپس خرما چیست

 خرید و فروش چیپس خرما

سودی که از تجارت محصولات خرما و فرآورده های آن حاصل می شود، بسیار زیاد می باشد. خرید و فروش چیپس خرما، بخش وسیعی از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است. اگر می خواهید چیپس خرما و را در مقادیر بالایی خریداری نمایید بهترین گزینه برای خرید این محصول به صورت عمده، از مراکز فروش معتبر می باشد. محبوبیت فراوان مصرف چیپس خرما موجب شده است، برندهای مختلفی برای تولید و بسته بندی این محصول در کشور اقدام نمایند.

قیمت چیپس خرما

بیشترین مقدار تولید خرما مربوط به شهرهای جنوب کشور از جمله: خوزستان که منبع اصلی کشت خرما می باشد، تعلق دارد. قیمت چیپس خرما توسط فاکتورهای متعددی تعیین می شود یکی از اساسی ترین عوامل در تعیین قیمت این محصولات، قیمت خرمای موجود در بازار کشور می باشد.

بدین ترتیب هر چقدر قیمت فروش خرما و افزایش پیدا کند، به همان نسبت قیمت نهایی چیپس خرما دچار افزایش می شود. همچنین میزان تقاضا و عرضه در بازار و  میزان تولید خرما به صورت سالانه بر روی قیمت فرآورده های آن از جمله چیپس خرما تاثیر مستقیم می گذارد.

مجموعه ی ما خرما و تمامی فرآورده های آن از جمله: چیپس خرماهای خانگی، حبه ای و ارگانیک از را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. محصولاتی که ما به مشتریان خود ارایه می دهیم کاملا با کیفیت و با قیمتی مناسب تر از هر مرکز خرید دیگری می باشد.

از این رو می توانید با ورود  به سایت ما از قیمت محصولات اطلاع پیدا کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین طی مدت زمان کوتاهی ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، محصولات شما در اسرع وقت به آدرس مورد نظرتان ارسال می شوند فقط کافی است یکبار از ما خرید کنید تا به جمع مشتریان ثابت ما  بپیوندید.

جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی برای انتخاب و خرید بهترین محصولات از ما، با مشاورین مجموعه ی ما که ۲۴ ساعته آماده برای پاسخگویی به شما می باشند، در ارتباط باشید.

بازدید رئیس هیات تجار روس از دفاتر آراد برندینگ

دکمه بازگشت به بالا