عمومیمطالب برتر

نحوه ی مدیریت و کنترل سرور مجازی بورس ایران

اگر به صورت حرفه‌ای در بازار بورس فعال هستید و جای خالی اینترنت پرسرعت را در معاملات و فعالیت‌های خود در بورس حس می‌کنید، بهتر است یک سرور مجازی بورس ایران بخرید. داشتن سرور مجازی بورس یکی از الزامات معاملات پرسود در بورس بوده که به شما اجازه می‌دهد به طور دائم به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. معامله‌گران بورس به خوبی می‌دانند که حتی تاخیرهای چند میلی ثانیه‌ای، تاثیر منفی روی فعالیت بورسی آنلاین و روند سوددهی سرمایه آن‌ها دارند؛ بنابراین خرید سرور مجازی بورس ایران برای این افراد، شدیدا توصیه می‌شود.

چرا از سرور مجازی بورس استفاده کنیم؟

همانطور که در مقاله ی  کاربرد سرور مجازی ایران برای مدیریت بورس گفته شد، برای معاملات حساس و آنلاین در بورس، داشتن اینترنت پرسرعت نقش اساسی دارد. وقتی دسترسی برای خریداران باز می‌شود، خریداران هجوم می‌آورند و صف‌های خرید ایجاد می‌شود. واضح است که در این شرایط، تنها کسانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند موفق می‌شوند. همچنین اگر می‌خواهید سریع‌تر از دیگران سهام‌های عرضه اولیه را خریداری کنید، بدون اینترنت سریع تقریبا خیالی محال است. سرعت 1000 تا 10000 مگابیت بر ثانیه‌ای که که سرور بورس مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد، در هیچ اینترنت خانگی وجود ندارد.
از مهم‌ترین شاخصه‌های سرور مجازی بورس ایران می‌توان به پینگ بسیار پایین و سرعت اینترنت خیلی بالا اشاره کرد.

نحوه ی مدیریت و کنترل سرور مجازی بورس ایران

اگر فکر می‌کنید مدیریت سرور مجازی بورس ایران مانند دیگر سرورهای مجازی به دانش حرفه‌ای نیاز دارد، سخت در اشتباه هستید. کنترل سرور مجازی بورس ایران بسیار ساده بوده و فقط به نرم‌افزار remote desktop نیاز دارد. این نرم‌افزار هم برای گوشی موبایل و هم برای سیستم کامپیوتر مناسب بوده و دسترسی شما را از طریق هر دو دستگاه به سرور مجازی بورس ایران فراهم می‌کند. وقتی به این سرور متصل شدید، با هر مرورگر در دسترس‌تان سایت کارگزاری را سرچ کنید و از سرعت بالای آن لذت ببرید.
وقتی تصمیم شما برای تهیه سرور مجازی قطعی شد، نوبت به انتخاب پلان می‌رسد. قبل از انتخاب پلان، سطح نیاز خود را تعیین کنید. در صورتی که تنها انجام معاملات بورسی مدنظر شما است، پلان‌های ارزان و سطح پایین را انتخاب کنید. این پلان‌ها از لحاظ پردازنده، رم و هارد ضعیف‌تر هستند اما نیاز شما را پاسخگو خواهند بود. برای معاملات حرفه‌ای تر، پلان‌هایی با رم، پردازنده و هارد قوی‌تر توصیه می‌شود.

در مورد Remote Desktop Connection چه می‌دانید؟

Remote Desktop Connection نرم‌افزاری است که ارتباط بین دو کامپیوتر را برقرار می‌کند. در اینجا، مسئولیت ارتباط بین لپتاپ یا موبایل هوشمند شما با سرور مجازی را بر عهده می‌گیرد. برای دسترسی به این برنامه در کامپیوتر، عبارت Remote Desktop Connection را در منوی استارت سرچ کنید. بعد از خرید سرور مجازی بورس ایران، شرکت ارائه دهنده IP، یوزر و پسورد را در اختیار شما می‌گذارد. پس از باز کردن Remote Desktop Connection، روی فیلد کامپیوتر IP را وارد کنید. در مرحله بعدی، یوزرنیم و پسورد از شما درخواست می‌شود.
برای اتصال گوشی موبایل به سرور مجازی بورس ایران، باید برنامه Remote Desktop نسخه اندروید را دانلود کنید. بعد از زدن گزینه +، گزینه دسکتاپ را انتخاب کنید و همان روال قبلی را پیش بگیرید.

نتیجه نهایی

تنظیمات و نرم افزارهای موجود در سرور مهم‌ترین تفاوت سرور مجازی بورس با سرور مجازی معمولی را تشکیل می‌دهد. بهتر است سرور مجازی بورس کانفینگ شده خریداری کنید که به‌طور خاص برای بورس تنظیم شده باشد. بعد از دریافت آی‌ پی، پسورد و یوزرنیم سرور مجازی بورس ایران از هاستینگ مورد نظر، می‌توانید از آن روی سیستم کامپیوتری یا موبایل هوشمند استفاده کنید تا بدون محدودیت زمان و مکان، اینترنت پرسرعت با پینگ پایین در اختیار شما باشد.

دکمه بازگشت به بالا