استان ها

نقطه قوت دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی انس در حوزه فرهنگ است

محسن مرادی در سومین جلسه شورای فرهنگی اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی سابقه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم تلاش برای تحقق این سند تاکید کرد و گفت: همه ما با توجه به ارزش های نظام در قبال این سند مسئول هستیم.


بیشتر بخوانید:

مهمترین نقش اساتید مشاور در بهبود شرایط فرهنگی


وی بیان کرد: انجام این کار نیازمند تلاش است، ممکن است آفت ها و مشکلاتی نیز داشته باشد، زیرا جراحی بی دردسر نیست، تعهد و پایبندی به ارزش ها و اصول تحول فرهنگی در دانشگاه قطعا نیازمند تلاش و پشتکار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تقدیر از زحمات دفتر نهاد رهبری و معاونت فرهنگی گفت: توان دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان آشنایی و الفت در حوزه فرهنگی است.

مرادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد باید در ایجاد برنامه های فرهنگی و در تحقق رکورد تحول و تعالی فرهنگی سرآمد باشد و در رتبه بندی کشوری رتبه خوبی داشته باشد.

تیم فعلی دانشگاه نگران رکورد تحول است

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی در این دیدار گفت: خوشبختانه انسان دوستی و انسان دوستی دغدغه اصلی تحول و کارنامه تعالی دانشگاه است.

حجت الاسلام جواد مهدوی افزود: خود سند تبدیلی در دانشگاه ها چیزی را مشخص نمی کند، اگر توانایی نداشته باشید و خلاقانه فکر نکنید این سند فراموش می شود که تیم فعلی استان به شدت نگران تحقق آن هستند.

وی با تاکید بر تحقق کارنامه تحول گفت: باید در هر واحد استان تیمی تشکیل شود و در این راستا توانمندسازی این دانش آموز باید توانمند شود، هماهنگ شود و به دنبال این باشد که در تحقق این رکورد استفاده شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی گفت: در نظر بگیرید که در کارنامه تحول 18 مورد بر عهده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است و همه در تماس هستیم. انتظار می رود واحدها و مخاطبین در این 18 برنامه جدیت بیشتری داشته باشند و ما را در ایفای نقش موثر در این زمینه یاری کنند.

ما هیچ واحد دانشگاهی ضعیفی در حوزه فرهنگی نداریم

رئیس شورای فرهنگی دانشجویی ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی در این نشست گزارشی را برای بررسی سوابق فرهنگی تشکل های استان و تشریح کارنامه تحول و تعالی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

علی اصغر یساکی از کسب رتبه عالی فرهنگی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی در کشور خبر داد و گفت: خراسان رضوی تنها استانی در کشور است که در این زمینه حوزه ضعیفی ندارد و مایه مباهات است.

وی نظام رصد دانشگاه آزاد را معیار سنجش فرهنگی در کشور دانست و با توجه به موضوعات این سنجش از انتشار کارنامه فرهنگی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

در این نشست از نمایندگان فرهنگی و دانشجویی واحد بردسکن و گناباد بابت ارائه پنل بهترین اجراهای فرهنگی کشور قدردانی شد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا