استان ها

نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در قزوین برگزار می شود

نمایشگاه ویژه فرش و موکت در خواجوین برپا می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گفت: چهاردهمین نمایشگاه ویژه فرش و تابلو فرش دستباف از ششم تیرماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مالی مخبران از کزوین؛ احمد خورگامی به همین منظور گفت: فرش دستباف اصیل ایرانی در اقصی نقاط جهان آنقدر درخشان است که همگان آن را می شناسند و وظیفه ما معرفی و پاسداشت این هنر ملی و ارزشمند است.

خورگامی گفت: برپایی نمایشگاه های ویژه نقش مهمی در معرفی توانمندی های تولیدکنندگان و دست اندرکاران عرصه فرش دستباف دارد و بستری ایده آل برای نمایش زیباترین، جذاب ترین و ارزشمندترین دستباف های مردان ایرانی فراهم می کند. زنان هنرمند.

وی افزود: چهاردهمین نمایشگاه ویژه فرش دستباف و تابلو فرش از 6 تا 10 تیرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خواجوین دایر است.

13951125000134_Test_PhotoJ

خورگامی یادآور شد: بالغ بر 30 تولیدکننده و بهره بردار در زمینه فرش دستی از استان های آذربایجان شرقی، کوم، جانجان، چهارمحال و بختیاری، کوجوین و تهران در این نمایشگاه فرش و سایر اقلام عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، حمایت از صنعت و ساخت ملی و ارج نهادن به هنر شگفت‌انگیز و ارزشمند قالی‌بافان ایرانی، ایجاد فضایی مناسب برای تعامل مستقیم بین استفاده. . یکی از اهداف این نمایش برای تولیدکنندگان و تولیدکنندگان است.

N83008356-72504212

این مسئول گفت: چهاردهمین نمایشگاه ویژه فرش دستباف و تابلو فرش از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خزوین پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا