استان ها

نمایش دستاوردهای کارآفرینان روستایی در بابل

مخبران/مازندران دبیر نمایشگاه ظرفیت روستایی شهرستان بابل گفت: به مناسبت هفته دولت و در راستای حمایت از کارآفرینان روستاهای این شهرستان، طرح اعطای غرفه نمایشگاهی رایگان به متقاضیان اجرا شده است.

دبیر نمایشگاه توانمندی روستایی مخبران گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از کارآفرینان برگزار می شود و یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه ایجاد انگیزه و معرفی کارآفرینان خرد به رانندگان برای فروش محصولات است.

فضه قلی پور گفت: اولین نمایش توانمندسازی روستایی شهرستان بابل به مدت دو روز در روزهای سوم و چهارم شهریور ماه در مصلی نماز جمعه با حضور 64 مجری برگزار می شود.

وی گفت: متأسفانه به دلیل زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم، نتوانستیم غرفه های لازم را در اختیار همه متقاضیان این حوزه و کارآفرینانی که از سوی سازمان های مختلف از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به ما معرفی شدند، قرار دهیم. ، اما ما امیدواریم. این کار را در نمایش بعدی انجام دهید و زمینه را برای حضور بیشتر مجریان آماده کنید.

رئیس مرکز خدمات جهاد کشاورزی بیشه جنوبی بابل با بیان اینکه غرفه ها در هفته دولت به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت گفت: پرداخت تسهیلات به کارآفرینان یکی از اقدامات جهاد کشاورزی است. بخش اشتغال.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای کمک به واحد فروش و بازاریابی از دستاوردهای کارآفرینان، بستری را در فضای مجازی برای حضور و معرفی محصولات کارآفرینان روستایی در 6 منطقه شهرستان بابل فراهم کرده ایم. رضایت نسبی کارآفرینان.

وی در ادامه بیان کرد: در 9 مرکز خدماتی جهاد کریشی بابل تلاش شده است تا با برگزاری نمایشگاه های مستمر برای ارائه، فروش و بازاریابی، فضای مناسب برای بازرگانان ایجاد شود.

دبیر نمایشگاه گرامین سماتریا گفت: این دومین جشنواره ای است که برای کارآفرینان برگزار می شود، سال گذشته 42 صندوق رای گیری وجود داشت که این بار به 64 صندوق افزایش یافته است و اطمینان داریم در جشنواره بعدی این تعداد افزایش خواهد یافت.

قلی پور با بیان اینکه در راستای حمایت از کارآفرینان روستایی، طرح ارائه غرفه های نمایشگاهی رایگان به متقاضیان را اجرا کرده ایم، خاطرنشان کرد: اقدام حمایتی دیگر ما ارتباط کارآفرینان با مروجین است تا فرصت فروش هر چه بیشتر محصولات را برای آنها فراهم کنیم. .

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ها در واقع نوعی بازاریابی است، خاطرنشان کرد: در جشنواره قبل افرادی بودند که برای اولین بار در جشنواره حضور داشتند اما بعد از جشنواره کسب و کارشان رونق گرفت و این انگیزه ای برای شرکت شد. جشنواره، دیگران برای شرکت.

دبیر نمایشگاه مهارت های روستایی در پایان گفت: تمامی غرفه داران ما از روستاهای 6 منطقه شهرستان بابل هستند که در روستاهای خود کارگاه تولیدی دارند، از این رو نام این جشنواره حوزه فعالیت همه است. اجراکنندگان در روستا هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا