اقتصادیمطالب برتر

14 نکته مهم در خرید پمپ آب صنعتی لئو و معرفی انواع + کاربرد ?

توجه به نکات مهم در خرید پمپ آب صنعتی این امکان را به افراد می‌دهد تا بهترین و کاربردی‌ترین محصول را برای کارگاه یا کارخانه خود تهیه نمایند. همان‌گونه که می‌دانید امروزه در بسیاری صنایع گوناگون همچون صنعت فولاد، صنعت پتروشیمی و…. نیاز است بسیاری از سیالات چون آب با فشار مشخصی از نقطه‌ای به نقطه دیگر انتقال یابد.

از همین رو استفاده از پمپ آب صنعتی به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که داراست، دامنه کاربرد آن روزبه‌روز در حال افزایش است. از همین رو شرکت‌های فعال در این حوزه نظیر برند لئو اقدام به تولید انواع پمپ صنعتی کرده‌اند. باتوجه‌به تنوع بالا و کاربردهای متفاوت انواع پمپ صنعتی لئو لازم است افراد در زمان خرید این محصول با مدل‌ها و انواع آنها آشنا باشند. ما در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با نکات مهمی که می‌بایست در زمان خرید انواع پمپ آب لئو به آن توجه کنید ، بیان می‌کنیم.

 چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان فروش پمپ لئو داشتید میتوانید با مهام پالایش با تلفن ۰۹۱۲۳۱۹۳۹۷۹  تماس بگیرید

پمپ آب صنعتی لئو

به دلیل عملکرد و کیفیت بالای پمپ‌های آب برند لئو، این شرکت در سال‌های اخیر اقدام به تولید پمپ‌هایی به‌منظور استفاده در مراکز و صنایع گوناگون نظیر صنایع نفت، فولاد، انواع کارخانه‌های نساجی، کارگاه‌های چوب‌بری و….. نموده است. این دستگاه‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا هر نوع سیالی به کمک نیروی مکانیکی با فشار بیشتری به جریان بیفتد. از همین رو پمپ آب صنعتی لئو به یکی از پایه‌های حیاتی در روند اجرای کار در بیشتر صنایع تبدیل شده است.

 

 برای مشاوره رایگان با کارشناس  مهام پالایش برای قیمت و خرید پمپ لئو طبقاتی میتوانید با شماره : ۰۹۱۲۳۱۹۳۹۷۹ تماس بگیرید

انواع پمپ آب صنعتی

آب | پمپ

همان‌گونه که پیش‌تر نیز بیان شد تمامی پمپ آب صنعتی لئو از ویژگی‌هایی چون کیفیت بالا، قیمت مناسب، طول عمر و قدرت پمپاژ مناسب برخوردار است. بااین‌حال نمی‌توان هر نوع پمپی را در هر صنعتی استفاده نمود. به‌عنوان‌مثال گاهی نمی‌توان پمپ مناسب با صنعت نفت و گاز را در صنایع دیگری نظیر صنعت چوب استفاده نمود. از همین رو این شرکت به دلیل استقبال بی‌نظیر صنایع گوناگون و کاربردهای متنوع پمپ‌های صنعتی اقدام به ساخت مدل‌های گوناگون این پمپ کرده‌اند. به‌طورکلی انواع این پمپ عبارت است از:

  • پمپ طبقاتی
  • پمپ کف­کش
  • پمپ لجن‌کش
  • پمپ سیرکولاتور

چنانچه مایل به خرید پمپ آب صنعتی لئو هستید می‌بایست  از نکات مهم در خرید پمپ آب صنعتی لئو مطلع باشید. بنابراین شما نیاز به مشاور یا کارشناس در این حوزه دارید، متخصصان و کارشناسان ما در گروه مهام پالایش می­توانند مشکل شما را برطرف کنند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 15 نکته ای که در زمان خرید پمپ لئو می­بایست به آن توجه کرد:

همان‌گونه که می‌دانید پمپ‌های آب به دلیل عملکرد و کارایی‌های متفاوتی که دارند، دارای تنوع بالایی هستند. از همین رو نمی‌توان هر نوع پمپی را برای تمامی صنایع استفاده نمود؛ بنابراین لازم است بدانید که کدام پمپ‌ها برای کارگاه یا کارخانه شما مناسب است. پس بیش از خرید انواع پمپ آب می‌بایست به این نکات توجه کنید تا بهترین و کارآمدترین محصول را تهیه کنید. این نکات عبارت است از:

  1. نوع سیالی که پمپ آب باید آن را پمپاژ کند.
  2. ویژگی‌های سیالی که پمپاژ می‌شود نظیر ویسکوزیته، چگالی، pH، وجود ذرات جامد در تعلیق، قابلیت اشتعال، خورنده بودن، سمی بودن و….
  3. ویژگی‌های سیستم لوله‌کشی نظیر قطر لوله و اتصالات ورودی و خروجی: شما می‌بایست در زمان خرید به تناسب قطر لوله با قطر لوله‌کشی کارگاه و یا کارخانه توجه کنید.
  4. دمای کار
  5. میزان ظرفیت چاه یا توانایی پمپ در انتقال آب: این معیار حجم آبی است که پمپ در هر دقیقه می‌تواند از چاه یا مخزن به بیرون بکشاند را نشان می‌دهد.
  6. عمق چاه: توجه به ارتفاع چاه مخزنی که پمپ می‌بایست آب را از آن بالا بکشد از نکات مهم در خرید پمپ آب صنعتی است.
  7. نکته: توجه فرمایید درصورتی‌که پمپی خریداری کنید که قابلیت جذب آب از ارتفاع بیشتری از چاه یا مخزن شما داشته باشد، موجب افت فشار آب و کاهش عملکرد پمپ می‌شود.
  8. بازدهی و کارایی پمپ: این معیار در واقع میزان حجم سیالی است که در هر دقیقه پمپ می‌تواند آن را پمپاژ کند. این معیار عموماً به عوامل گوناگونی نظیر توان پمپ، ظرفیت چاه، قطر لوله‌ها و اتصالات، نوع و مدل موتور پمپ، عمق چاه یا مخزن، وضعیت شبکه آبیاری و فشار آب در شبکه و عوامل دیگری بستگی دارد.

 

توجه کنید: شیرهای ایمنی به‌عنوان یکی از امکانات محافظتی قطعات در پمپ آب صنعتی وظیفه دارند در صورت بالارفتن فشار آب بیش از حد، به‌صورت خودکار پمپ بسته ‌شود و از خروج آب بیش از حد جلوگیری ‌کند. این شیرها به طور معمول در ورودی و خروجی پمپ آب نصب می‌گردد و به حفاظت از پمپ و سیستم تأمین آب کمک بسیاری می‌کند. ترموستات ازجمله کاربردی‌ترین قطعات در پمپ آب است که وظیفه کنترل دمای آب را بر عهده دارد. شما می‌توانید با استفاده از ترموستات دمای آب را در حد مطلوبی نگه دارید. در صورت بالارفتن دما ترموستات به‌صورت خودکار خاموش می‌شود تا از خراب‌شدن پمپ جلوگیری کند.

آب | پمپ

 چنانچه نیاز به مشاوره با کارشناسان فروش پمپ لئو داشتید میتوانید با مهام پالایش با تلفن ۰۹۱۲۳۱۹۳۹۷۹  تماس بگیرید

  1. توجه به امکانات محافظتی: به دلیل اهمیت و قیمت بالای قطعات و دستگاه‌های موجود در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، لازم است افراد به ابزارهای حفاظتی نظیر ترموستات و شیرهای ایمنی نیز توجه کنند.
  2. استانداردهای بین‌المللی: پمپ‌های آبی که دارای استانداردها و گواهینامه‌های کیفیت هستند به شما این اطمینان را می‌دهند که از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار هستند. از همین رو در زمان خرید به گواهینامه‌های استانداردی مانند CE ، ISO و UL توجه کنید.
  3. توجه به برند و مدل پمپ آب: لازم است در زمان خرید به مدل و برند محصول خریداری توجه کنید.
  4. قیمت محصول: یکی از عوامل مهم در زمان خرید قیمت محصول است. عموماً قیمت انواع پمپ آب صنعتی به عوامل گوناگونی نظیر مدل، توان، ظرفیت، برند و کیفیت ساخت و… بستگی دارد.
  5. گارانتی محصول: یکی از نکات مهم در خرید پمپ آب صنعتی لئو گارانتی و خدمات پس از فروش است.
  6. نوع و مدل موتور پمپ: موتور پمپ یکی از مهم‌ترین بخش‌های پمپ آب است. موتور پمپ وظیفه تولید نیروی موردنیاز برای جابه‌جایی آب را بر عهده دارد. موتور پمپ باکیفیت عملکرد پمپ را بهبود می‌بخشد. چراکه برخی از مدل‌های موتورپمپ دارای سیستم‌های حفاظتی مانند حفاظت از بار اضافی، حفاظت از تغییر جهت و حفاظت از سرریز هستند که باعث پایدارتر و طول عمر بیشتر پمپ آب لئو می‌شوند.
  7. توان پمپ: هر نوع پمپ آب صنعتی دارای قدرت و توان مشخصی است. میزان قدرت پمپ و توان مصرفی آن توسط الکتروموتور ایجاد می‌گردد. توجه داشته باشید هرچه پمپ از قدرت توان بالایی برخوردار باشد، انرژی الکتریکی بیشتری دریافت می‌کند و کارایی بالاتری دارد. از همین رو باید بر اساس سیستم لوله‌کشی، محل قرارگیری پمپ و…. پمپ صنعتی با توان مناسبی را انتخاب نمایید.

سخن آخر مهام پالایش

برای مشاوره رایگان با کارشناس  مهام پالایش برای قیمت و خرید پمپ لئو طبقاتی میتوانید با شماره : ۰۹۱۲۳۱۹۳۹۷۹ تماس بگیرید

برای تصفیه آب  از رزین سختی‌گیر پرولایت نیز استفاده میشود که این محصول را با پمپ های طبقاتی استفاده میکنند. ما در این مطلب در خصوص خرید پمپ آب صنعتی لئو، انواع این پمپ، کاربردها و معیارهای مهمی که افراد می‌بایست در زمان خرید به آن توجه کنند را بیان کردیم. باتوجه‌به مطالب بیان شده پمپ‌ها دارای ساختارهای متفاوتی هستند؛ بنابراین توجه به جزئیات فنی در زمان خرید این نوع پمپ مهم است. علاوه بر این به دلیل تنوع بالای پمپ‌ها و عملکرد متفاوت آن در صنایع مختلف لازم است ابتدا نیاز کارگاه یا کارخانه خود را بررسی کنید سپس باتوجه‌به قیمت  محصول موردنظر خود را تهیه کنید.

این در حالی است که این کار بسیار زمان‌بر و نیاز به تخصص بسیاری دارد. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از متخصصین این حوزه استفاده نمایید و به خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت فروشنده توجه کنید. در انتها نیز از شما عزیزان می‌خواهیم نظراتتان را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا