ورزشی

نکونام می‌توانست مثل مجیدی ریسک کند!

به گزارش خبرگزاری مخبران؛ محمد مومنی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گوی رادیویی درباره جدایی فرهاد مجیدی گفت: هر مربی می خواهد بهترین ها را برای او پیدا کند. به نظر من فرهاد مجیدی اولین مربی جوانی است که به عنوان لژیونر فعالیت می کند و به همین دلیل با او همکاری کرده ایم تا برای باشگاه استقلال کار خوبی انجام دهیم و به این مربیان جوان کمک کنیم. علیرغم چالش ما سعی کردیم از باشگاه بودن خودداری کنیم.

وی درباره جانشین مجیدی گفت: گزینه های داخلی و خارجی داریم. ما امسال مدافع عنوان قهرمانی هستیم و به همین دلیل تلاش می کنیم بهترین مرد را انتخاب کنیم. چون امروز در مورد آقای اندیاتی صحبت های زیادی شده است، آقای اندیاتی یک بازیکن است، یک تیم است و وقتی با او صحبت می کنیم درست نیست که به او حمله کنیم. حق ذاتی مدیریت باشگاه این است که با کسی صحبت کند. مدیریت باشگاه باید به گونه ای اداره شود که به آزادی لطمه ای وارد نشود. صحبت های رضا عنایتی با استقلال باعث تصادف شد؟ شاید هواداران فکر کنند این ایده خوبی نیست، اما این حق رضا عنایتی، مهدی رحمتی و جواد نکونام است که با باشگاه مذاکره کنند، اما این که چه کسی روی صندلی مربیگری بنشیند، بر عهده هیئت حاکمه و هیئت است. .

این اعضای هیات مدیره استقلال ادامه دادند: در انتخاب خود قطعا به اقتدار باشگاه استقلال توجه خواهیم کرد. ما با همه گزینه ها برای پیشرفت باشگاه و مصالحه برای نیمکت نشینی مذاکره می کنیم. ما سعی می کنیم بهترین انتخاب را برای آزادی داشته باشیم. گابریل پین با مدیر بعدی کار خواهد کرد.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا پاین با استقلال به توافق رسیده است؟ وی تصریح کرد: انتخاب اولش باشگاه استقلال بود. او با ایده های مدیریتی باشگاه آشناست و مدیریت به راحتی از آنها عبور نمی کند. ما در تلاش هستیم تا جنبه های کلیدی کادر فنی را مدیریت کنیم. در نهایت، آنها اطلاعات لازم برای کمک به مربی بعدی را دارند.

وی درباره فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال گفت: استقلال تیمی با خط دفاعی عالی است و چالش چندانی نداریم. تیم ما قهرمان است و ما بهترین تیم هستیم. بنابراین باید چالش‌های کمتری داشته باشیم و فقط برخی از نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. قرار نیست مثل تیم های دیگری که چالش های زیادی داشته اند کار کنیم. ما سه چهار نقطه ضعف داریم و با هر چهار بازیکن به توافق کامل رسیده ایم و به محض انتخاب سرمربی آن ها را آشکار خواهیم کرد. پس طرفداران نگران نباشید

این اعضای هیات مدیره استقلال درباره تاثیر فشار فضای مجازی در حذف حضور نکونوم و عنایتی گفت: افراد دیگری هم هستند که با مربیان مد نظر ما در کشورمان صحبت می کنند. نمی توانیم تضمین کنیم که تیم ما رکوردهای قبلی را تکرار خواهد کرد، اما سعی می کنیم تیمی را آماده کنیم که قهرمان لیگ شود. گفته می شود سرمربی بعدی از آمار می ترسد. درست است که امسال رکورد بی سابقه ای داریم اما می خواهیم قهرمان شویم. شاید یک تساوی و یک شکست در راه پلی آف داشته باشیم. شرایطی که فرهاد مجیدی به ارمغان آورد در تاریخ ثبت شده است اما ما باز هم در تلاش هستیم تا بهترین ها را برای استقلال پیدا کنیم.

مومنی افزود: شاید در غیاب نکونو فضای مجازی تاثیرگذار باشد، اما من نمی خواهم مربی ای که آزاد باشد به مربی ای تبدیل شود که از آمار دیگران تکان بخورد. مربی باید ریسک گریز باشد و این او را عالی می کند. آقای. نکونام می توانست مانند فرهاد مجیدی در زمان خودش ریسک کند اما متاسفانه این کار را نکرد. نکونام دیگر سرمربی استقلال نیست. باشگاه استقلال منتظر کسی نیست. ما سعی می کنیم بهترین انتخاب را برای آزادی داشته باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که سرمربی جدید استقلال چه زمانی انتخاب می شود؟ وی گفت: انشاالله این هفته سرمربی استقلال انتخاب می شود.

258 258

دکمه بازگشت به بالا