ورزشی

نکونام: نباید از ماشین‌سازی غفلت کنیم / حاشیه‌ای در کار نیست

مخبران / خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نباید در بازی فردا مقابل ماسینازاجی حریف را نادیده بگیریم.

جواد نکونام امروز قبل از بازی با مشایین ساجی در تاریخ 29 ژوئیه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: “ما با تیم بسیار خوب و مؤثر مشایین ساازی بازی می کنیم. این تیم خوب کار می کند و بازیکنان خوبی دارد و تیم کیفیت خوبی دارد. برای رسیدن به موفقیت باید مراقب باشیم و نباید از حریف غافل شویم.

وی گفت: “ما در تمام تمرینات و بازی ها انگیزه زیادی داریم و بازیکنان ما باید به اندازه کافی حرفه ای باشند تا این انگیزه را زنده نگه دارند و بزرگ فکر کنند.” کسب سهمیه ، مسابقات قهرمانی ، دوندگان و غیره روی میز است و از همان روز اول وظیفه ما این است که برای رسیدن به موفقیت سخت کار کنیم و بازی را به صورت بازی ادامه دهیم.

برای رسیدن به هدفی که از ابتدای اوز تزو ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تلاش برای دستیابی به هدفی که در پی داشتید ، در پاسخ به این سؤال که برنامه شما برای دور نگه داشتن این تیم چیست؟ وی گفت: “ما واقعاً سخت کار کردیم تا موفق شویم.” حاشیه ای وجود ندارد و ما در فوتبال هستیم و هستیم و این اتفاقات بخشی از فوتبال است و هیچ تاثیری در روند و تمرکز ما ندارد. تمرکز ما روی فولاد و رقبا است و ما برای همه تیمها با احترام بازی می کنیم.

وی در مورد هدف ایده آل خود در فولاد اظهار داشت: هدف این است که در هر بازی خوب بازی کنیم و سخت کار کنیم و در هر مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه هر چه باشد ، این خواست خدا است. با این حال ، ما باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

در مورد بازگشت پاتوسی ، نکونام گفت: “این باشگاه در تلاش است تا او را به ایران بیاورد. ما در نیمه دوم Season Tue خریدهای خوبی داریم ، اما متأسفانه پاتسی نداریم اما حضور وی قطعاً به ما کمک می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا