علمی و پزشکی

نگرانی از موج دوم شیوع کرونا در آلمان

نگرانی در رابطه با آغاز موج دوم شیوع کروناویروس در آلمان افزایش یافته است.

برای این گزارش … با ورود شیوع بیماری کووید ۱۹ برای سومین ماه متوالی در اروپا کارشناسان آلمانی نشان داد که مدیریت قابل قبول و رضایت بخش بحران در مراحل اولیه می تواند مورد استفاده قرار گیرد بعد از آن برای فشار و بار اضافی سری.

از این وضعیت با شیوع کروناویروس در آلمان و فشار است که شیوع این بیماری در ایتالیا و اسپانیا سلامت سیستم در همان زمان. مقامات آلمانی به فرم بیشتر و بیشتر در تلاش برای متقاعد کردن او در مورد ضرورت رعایت دقیق cellpadding اجتماعی است. در حال حاضر این پدیده به نام “پارادوکس پیشگیری از” نگرانی در مورد موج دوم این بیماری همه گیر ،

روز چهارشنبه “آنگلا مرکل” صدراعظم آلمان بازگشت از یک تدریجی تجاری و خرده فروشی. مدارس و مهد کودک ها و حتی رستوران ها و کافه ها, او گفت:.

با توجه به قوانین جدید سلامت که روز چهارشنبه اعلام شد تجویز این قوانین به بعد برای تسهیل محدودیت های اجرایی اما پیشنهاد قوانین بسیار پیچیده ای وجود دارد بسیاری احساس می کنید ما می توانیم همه آنها را نادیده گرفت.

به گزارش روزنامه گاردین ، برای مثال استفاده از ماسک است که در حال حاضر در مغازه ها و حمل و نقل عمومی آن است که اجباری برای رعایت مداوم است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا