هراز آمل توان و آمادگی خود را برای بازی‌های حذفی کنار گذاشت

آمل

مخبران/مازندران سرمربی تیم لیگ برتری لبنیات هرازآمل گفت: تیمش همه توان و آمادگی لازم را برای بازی‌های مرحله حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که اهمیت آن به مراتب بیشتر از بازی‌های گروهی است، معطوف کرد.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با مخبران در آمل، افزود: از ابتدای فصل ما دقیقا می‌دانستیم که تا پایان لیگ باید چیکار کنیم و مطابق خواسته‌هایی که داشتیم پیش می‌رفتیم.

وی اظهار کرد: برای لیگ‌های مثل والیبال، هندبال، فوتسال که بازی‌های حذفی دارند، جایگاه تیم‌ها درمرحله گروهی خیلی اهمیت ندارد و مهم نیست که در چه رتبه‌ای از اول یا هشتم باشید.

 صدرنشینی مهم نیست

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل، افزود: قطعا همه تیم‌ها خودشان را برای مرحله حذفی آماده کردند و اینکه در مرحله گروهی در چه رتبه‌ای از جدول باشید، خیلی مهم نیست.

عطایی در پاسخ به اینکه تیم لبنیات هراز آمل حدود ۱۷ هفته صدرنشین لیگ بوده و درهفته‌های گذشته به رده دوم جدول رفته است، گفت: صدرنشینی در این مرحله خیلی مهم نیست و ما به دنبال برنامه‌های خودمان هستیم و مطابق خواسته‌های خودمان به پیش می‌رویم.

 تیم‌ها به دنبال محاسبه عملکردشان هستند

وی خاطرنشان کرد: البته تیم‌ها در لیگ برتر تا حدودی در مرحله گروهی عملکردهای خودشان را نیز می‌سنجند که در چه شرایطی وارد بازی‌های مرحله حذفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: تیم لبنیات هراز آمل هم در فشار زیادی قرار دارد وسعی کردیم با فشار بالاتمرین کنیم و می‌دانستیم با این شیوه دچار چالش می‌شویم.

سرمربی تیم لبنیات هرازآمل با اشاره به هفت شکست تیمش در جریان ۲۵ مسابقه گذشته این تیم درمسابقات این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور گفت: در ۷ بازی که متحمل شکست شده بودیم، حداقل در دو مسابقه که انتظار شکست نداشتیم، بقیه شکست‌ها درشرایطی که تیم در فشار بدنی بوده رقم خورد.

عطایی همچنین با اشاره به اینکه برای بازی آخر برابر تیم هورسان رامسر تلاش خواهیم کرد تا عملکرد قابل قبولی برابر این تیم داشته باشیم، گفت: تلاش خواهیم کرد تا برابر تیم هورسان که از تیم‌های خوب لیگ برتر است، با نمایش بهتری، به استقبال بازی‌های مرحله حذفی برویم.

تیم لبنیات هراز آمل در چارچوب هفته بیست وششم و پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز ۲۳ بهمن در بازی بیرون از خانه به مصاف دیگر تیم مازندرانی هورسان رامسر خواهد رفت.

تا پایان هفته بیست وپنجم این مسابقات تیم شهداب یزد با ۱۹ پیروزی و کسب ۵۳ امتیاز صدرنشین لیگ است وتیم‌های لبنیات هراز آمل با ۱۸ پیروزی و۵۲ امتیاز در رده دوم و پیکان تهران با ۱۶ پیروزی و ۵۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

تیم هورسان رامسر هم با ۱۵ پیروزی و کسب ۴۴ امتیاز رده پنجم جدول چهارده تیمی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا