عمومیمطالب برتر

هزینه پرستار کودک در منزل چقدر است؟ (هزینه های سال جدید)

حقوق پرستار بچه نگهداری از کودکان و مراقبت از کودکان از جمله گران ترین و ضروری ترین خدمات برای یک خانواده است. مراقبت از کودک با به کارگیری پرستار کودک در منزل یا نگهداری از کودک در مراکز نگهداری از کودک انجام می شود. اکثر خانواده ها برای کاهش حقوق پرستار پرستاری را به صورت شخصی استخدام می کنند که به دلیل نبود امنیت و حمایت قانونی خانواده با مشکلات متعددی مواجه می شود.

در سال های اخیر با افزایش آگاهی خانواده ها و اهمیت روزافزون مراقبت در منزل، مراقبت در منزل مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مراقبت از کودکان در خانه به والدین احساس راحتی می کند و باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

با نگه داشتن کودک در خانه، هزینه های ایاب و ذهاب و اضطراب والدین از بین می رود و کودک در محیط آشنای خانه نگهداری می شود.

حقوق پرستار بچه

هنگام استخدام پرستار کودک باید به نکات مهم زیادی توجه کرد. این شامل تجربه کار در مراقبت از کودکان است. پرستار بچه باید با نگرش ها و نیازهای کودکان در سنین مختلف آشنا باشد و بتواند در روند رشد کودک دخالت موثری داشته باشد و در غیاب والدین با در نظر گرفتن احساسات خانواده به تربیت کودک رسیدگی کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، آموزش پرستاران اطفال است. پرستاران کودکان با توجه به نیاز والدین و وظایفی که بر عهده دارند به گروه های مختلفی تقسیم می شوند، اما در هر صورت باید تحصیلات مربوط به مراقبت از کودک، روانشناسی کودک و … را تکمیل کرده باشند.

سطح مهارت یک پرستار اطفال:

پرستاران اطفال که پرستاری زندگی برتر اکسین وارد خانواده می کند به سه دسته ماما، دستیار اطفال و روانشناس تقسیم می شوند.

بخوانش

عدم تحمل لاکتوز و علل آن

ماماها تمایل دارند که مادر باشند و فرزندان را بزرگ کنند و برای مراقبت از کودکان آموزش دیده اند. این گروه از پرستاران مراقب خانه و مراقبت از کودکان و مادر هستند. فعالیت های انجام شده شامل موارد زیر است:

تهیه شیرخشک

پختن غذای کودک

غذا دادن به نوزاد

ساعت خواب کودک را تعیین کنید

تعویض لباس و پوشک

دوش بچه

لباس های کودک را بشویید

بازی با کودک و

تمیز کردن خانه

پخت و پز غذاهای خانوادگی

وی….

فرزندان:

دسته دوم پزشکان اطفال هستند و در کار با کودکان نسبت به دسته اول تخصص بیشتری دارند. این گروه از پرستاران به دلیل نگهداری از کودکان درگیر کارهای خانه نیستند.

بازی های تخصصی متناسب با سن کودک

آموزش زبان های مختلف

بچه ها را تمیز کنید

کارهای مربوط به غذای کودک را انجام دهید

یکی از وظایف مربیان کودک، آموزش نکات آموزشی در حین بازی با توجه به توصیه والدین است.

در سطح سوم که بالاترین سطح پرستاری کودکان است، روانشناس کودک کار می کند. به روانشناسان کودک توصیه می شود با کودکان با نیازهای ویژه کار کنند. مانند نوزادان مضطرب، کودکان بیش فعال، کودکانی که خواب خود را خیس می کنند و…

همانطور که در بالا ذکر شد، سطح فعالیت نوزاد بر حقوق نوزاد تاثیر می گذارد، اما در این حالت نیازهای کودک تعیین کننده دریافتی نوزاد است.

حقوق نگهبان

دستمزد پرستار بچه تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد.

سطح تحصیلات: استفاده از خدمات تخصصی تر هزینه های شما را افزایش می دهد.

تجربه کاری

تعداد فرزندان: پرستاران کودکی که از چند فرزند نگهداری می کنند، حقوق بیشتری نسبت به پرستار کودکی که از چند فرزند نگهداری می کند، دریافت می کنند.

سطح مهارت:

فاصله از محل سکونت: فاصله منازل تا خانه کودک نیز بر حقوق دایه تاثیر می گذارد. می توانید پرستاران را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید تا در هزینه خود صرفه جویی کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای مراقبت از کودک: توافقنامه مراقبت از کودک ممکن است بسته به نیاز خانواده و توافق طرفین، دوره های زمانی دیگری را نیز شامل شود. این دوره می تواند از 24 ساعت در روز تا ساعات محدود در روزهای خاصی از هفته متغیر باشد.

THE

پیرزن کیست، چه کار می کند و چرا استخدام شده است؟

میانگین حقوق یک مراقب

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد، نمی توان قبل از بررسی وضعیت خانواده و فرزندان، مبلغ دقیقی را منتشر کرد، اما در این مقاله به حداقل و حداکثر حقوق اشاره می کنیم (این ارقام با توجه به نظر کارشناس متفاوت است.) .

حداقل هزینه جدید 1402 (آوریل)

6 تا 7 میلیون در روز

6:30 تا 7:30 در روز

دوقلوها روزانه بین ساعت 6:30 تا 7:30

از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب

مرکز نگهداری از کودکان از ساعت 8 الی 9 صبح

سه روز در هفته از ساعت 3 و نیم تا 4 و نیم

برای سالمندان سالم، 6 تا 6 و نیم روز

7 تا 7:30 بعد از ظهر افراد مسن سالم

6 و نیم تا 7 پوشک در روز

من از ساعت 7:30 تا 20 شبانه روز پوشک می پوشم

با توجه به اهمیت و حساسیت مراقبت از کودک، باید به سطح مهارت و توانایی پرستار کودک در برقراری ارتباط با کودک توجه شود و گام بعدی در نظر گرفتن حقوق پرستار کودکان باشد.

دکمه بازگشت به بالا