علمی و پزشکی

همت جهادی برای رشد شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در حوزه غذا و دارو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با نامگذاری سال جاری به عنوان «سال تولید»؛ دانش بنیان، اشتغال زایی رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید با همت جهادی رشد شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه غذا و دارو را تسریع کنیم.

به گزارش مخبران، دکتر. بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به همایش نظارت بر غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: هدف دولت سیزدهم توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری در طول سال است. به رهبری رهبر معظم انقلاب، «تولید»؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی «رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه غذا و دارو را تسریع می‌بخشد و با تکیه بر جوانان متخصص، وفادار و انقلابی برای رفع نیازهای اولویت‌دار اقدام می‌کند. و به خصوص کیفیت در این زمینه کلیدی تلاش برای ترویج فن آوری.

در متن این پیام آمده است: «موفقیت شگرف دانشمندان کشورمان در تولید انواع داروها، واکسن‌ها و ابزارهای فن‌آوری پزشکی در مواجهه با محدودیت‌های نفسانی و گذر از اپیدمی کرونا، نشان از غرور بی‌نهایت در وجدان همگان دارد. هر ایران و حمایت بی‌نظیر از دستاوردها.» آینده بزرگ انقلاب اسلامی.

از تک تک شما به دلیل تعهد به این حوزه از کارشناسان و مدیران راهبردی و کارآمد تقدیر و تشکر می کنم و از عدم امکان حضور در همایش مدیران و نمایندگان سازمان غذا و دارو و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور صمیمانه تشکر می کنم. برای شرکت من در مجمع جهانی بهداشت، متاسفم.

دولت سیزدهم «در نظر دارد تولید کند؛» دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی «رشد شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در بخش غذا و دارو را تسریع بخشد و با تکیه بر جوانان متخصص، وفادار و انقلابی، نیازهای اولویت‌دار و ارتقای کیفیت را برآورده کند. برای ترویج این حوزه کلیدی تلاش کنید.

دستیابی به این هدف متکی بر یک حرکت عدالت محور مبتنی بر شفافیت و تبعیض علیه فساد به ویژه با شناسایی و پیشگیری از فساد است.

محیط اقتصاد غذا و دارو باید نظارت هوشمندانه و شفاف برای دولت و مردم باشد تا بتوانیم عدم تعادل ساختاری را از بین ببریم و در تخصیص منابع عدالت ایجاد کنیم تا بتوانیم در جهت خوداتکایی و تعالی گام های بیشتری برداریم. رضایت رهبر انقلاب و رضایت. حمایت معنوی از مردم عزیز برای انجام وظایف قانونی خود مضاعف شود.

در پایان از تک تک شما عزیزان خواستار تلاش جهادی در اجرای سیاست های پیشنهادی شده و از حضور و همکاری ارزشمند شما در این اجلاس و توفیق فراوان خدمت رسانی به مردم عزیز تشکر می کنم. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا