اجتماعیمطالب برتر

همه آنچه که باید در مورد انواع شومیز زنانه بدانید

شومیز زنانه لباس خیلی پرکاربردی است و همه خانم ها مثل خود من عاشق شومیز هستند و البته به همین دلیل هم خرید انواع شومیز می می تواند کار سختی باشد. شومیزها رو تقریبا میشه با هر تیپ و استایلی ست کرد و برای هر مناسبتی پوشید؛ به همین دلیل هست که شومیزها اینقدر پرطرفدار هستند. طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف از شومیز در بازار موجود هستند. در این یادداشت قصد دارم با بیان نکاتی به شما کمک کنم تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل شومیز مناسب شماست.

انواع مدل های شومیزهای زنانه زیبا و شیک

شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

شومیز زنانه توری

شومیزهای توری ظرافت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شومیز توری مظهر زنانگی است. پارچه توری بسیار پارچه ای شیک ولی ساده است و برای خانم های شیک پوش اما ساده پسند انتخابی عالی است. پارچه توری زنانگی و لطافت را در وجود بانوان پررنگ تر می کند. شومیز زنانه و دخترانه [خرید شومیز زنانه] بسیار انعطاف پذیر است و مطابق با هر سلیقه ای قابل پوشیدن است. یک ست زیبا و کلاسیک پوشیدن شومیز زنانه توری با یک کت چرم است و برای پوشش پایین تنه را دامن توری ظریف انتخاب کنید. از اکسسوری های کلاسیک مانند ست گوشواره و گردنبند مرواریدی استفاده کنید.

شومیز زنانه بلند

یکی از پرکاربردترین شومیزهای زنانه شومیز بلند است. شومیزهای بلند را می توانید از زیر مانتوهای جلوباز بپوشید و یا اینکه در روزهای گرم تابستان به عنوان یک مانتو بپوشید و یک استایل خیابانی و اسپرت را بسازید. شومیز بلند را می توان با شلوارهای تنگ و باریک و یا شلوار جین راسته پوشید.

شومیز زنانه آستین بلند

شومیزهای آستین بلند را می توان بسیار راحت با اضافه کردن یک سری اکسسوری های جذاب ست کرد و تیپی جذاب را ساخت. می توانید به دور مچ ها و سرشانه پارچه توری طرح دار زیبا اضافه کنید. برخی شومیزهای آستین بلند هستند که خودشان زنجیر یا گردنبندهای بلند شیک دارند که دیگر نیاز به استفاده کردن گردنبند جداگانه ندارید.

استایل با شومیز مانتویی | شومیز دخترانه اسپرت

یک شومیز خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بعد از معرفی انواع شومیزهای شیک و ساده بهتر است برویم به سراغ بیان نکاتی که به کمک آنها می توانید شومیز مناسب تان را بخرید.

  • اگر انتخاب تان شومیز آستین بلند است، توجه داشته باشید سرآستین های شومیز راحت بالا برود و خیلی تنگ نباشد.
  • وقتی شومیز را پوشیدید بازوها را بر روی هم بگذارید، آیا احساس سفتی یا کشیدگی در قسمت پشت دارید یا نه؟ اگر شومیز در قسمت پشت بیش از حد سفت باشد نشان دهنده سایز نامناسب آن برای شماست.
  • با پوشیدن شومیز زنانه نباید احساس سنگینی داشته باشید و در آن احساس ناراحتی داشته باشید.
  • یک نفس عمیق بکشید، آیا نفس کشیدن برای شما وقتی شومیز بر تن دارید سخت است یا نه؟

چه رنگ شومیز زنانه ای را باید داشته باشم؟

بسیاری از خانم ها در هنگام خرید شومیز ساده بلند و تک رنگ [شومیز ساده جدید و حریر] و اینکه چه رنگی مناسب آن هاست وسواس زیادی به خرج می دهند. از ریسک کردن می ترسند و اغلب آنها یک طیف رنگی خاصی را طبق عادت انتخاب می کنند. در ادامه چند طیف رنگی از شومیزهای مختلف زنانه را معرفی می کنیم که وجود یک عدد شومیز زنانه ساده و مجلسی از هر کدام در کمد لباسهایتان ضروری است.

شومیز زنانه ساده سفید روشن

شومیز ساده سفید رنگ بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان است. شما را خنک نگه می دارد. رنگ سفید دارای سایه های مختلفی است از جمله: عاجی و کرمی با توجه به رنگ پوستتان می توانید رنگ سفید مناسب را انتخاب کنید.

شومیز زنانه مشکی ساده یا براق

رنگ مشکی تقریبا رنگ مناسب برای همه خانم ها با سلیقه های مختلف است. شومیز مشکی شما را لاغرتر و کشیده تر از آنچه که هستید نشان می دهد. شومیز مشکی مکمل هر لباس و استایلی است و به همین دلیل باید حتما یکی در کمد هر خانمی باشد. در هر مناسبتی می توان آن را پوشید. با اکسسوری های می پسندید تیپ تان را کامل کنید.

شومیز زنانه قرمز رنگ

شومیز زنانه قرمز رنگ یک لباسی عالی برای مهمانی ها و دورهمی های شبانه است. رنگ قرمز شادابی، سرزندگی و جذابیت را به شما می بخشد. با پوشیدن شومیز قرمز رنگ نیازی با داشتن آرایش غلیظ نیست با یک میکاپ ملایم کارتان راه می افتد.

استایل با شومیز مانتویی | شومیز دخترانه اسپرت

خرید اینترنتی انواع شومیز زنانه از فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور

آنلاین شاپ های زیادی در فضای مجازی فعالیت دارند که شما می توانید برای خرید انواع لباس زنانه به آن ها مراجعه نمایید؛ فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه مانند: دیجیکالا، مدیسه، آراور، دیجی استایل و سارابارا.

در ادامه قصد داریم به شما با دلایلی توضیح دهیم که چرا فروشگاه آراور انتخاب خوبی برای خرید است؟

آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

✔️ ویژگی اول ما خاص بودن طراحی کالاست تمام سعی آراور در راستای طراحی مدرن در عین رعایت اصل سادگی و فاخر بودن لباس است.

✔️ویژگی دوم ما ارائه بهترین کیفیت پارچه و متریال است، یکی از مسائلی که همیشه ما را از خرید اینترنتی پوشاک منصرف و یا در ذهنمان ایجاد تردید می کند، عدم اطمینان از جنس پارچه و متریال استفاده شده در کالاست. آراور تمامی البسه تولیدی خود را با ضمانت عدم تغییر رنگ در شستشو، آبرفت و بافت جنس، به فروش می رساند.

✔️ویژگی سوم، ارائه مشاوره تخصصی درجهت انتخاب بهتر و تلاش درجهت کاهش نگرانی شما در راستای تعیین سایز و مدل کالا از دیگر خدمات مفید آراور می باشد.

دکمه بازگشت به بالا