عمومی

هوشیاری و آمادگی مرزبانان مهمترین راهکار مقابله با دشمن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اردبیل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران عرصه امنیت به ویژه در مرزبانی استان با توجه به گستره زیاد نوار مرزی استان اظهار کرد: نیروهای مرزبانی استان با ایثار و شجاعت در جهت صیانت از مرزهای میهن اسلامی جهاد گونه و شبانه روزی تلاش می‌کنند.

وی افزود: این خدمات ارزشمند با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و استفاده از ظرفیت‌های فن‌آوری‌های نوین بیش از پیش ارتقا یافته و شاهد امنیت پایدار و با ثبات در طول مرزهای استان هستیم.

رئیس کل دادگستری اردبیل با اشاره به هجمه‌ها و توطئه‌های بی شمار دشمنان بر علیه ملت ایران، بیان کرد: هوشیاری و آمادگی مرزبانان از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان است.

کثیرلو خاطرنشان کرد: تشکیلات قضائی استان همواره تلاشش بر این است که با کمک و پشتیبانی از اقدامات مجموعه مرزبانی استان، گام‌های موثرتری در حفظ و ارتقا امنیت استان برداشته باشند.

سردار شاهین اسمعلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز در این دیدار از حمایت‌های دستگاه قضائی از اقدامات مرزبانی در تأمین امنیت مرزهای استان قدردانی کرد و آن را پشتوانه و مایه دلگرمی مرزبانان دانست.

دکمه بازگشت به بالا