ورزشی

واکنش رئیس جدید سازمان لیگ کشتی به مسئولیت جدید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین نیوز، حمید یاری رئیس جدید سازمان کشتی پس از دریافت حکم از سوی رئیس اتحادیه کشتی گفت: رئیس اتحادیه کشتی بارها اعلام کرده که لیگ کشتی در اولویت است.

وی گفت: لیگ از نظر معیشتی و فنی به کشتی گیران و مربیان کمک می کند و اسپانسرها با حضور در لیگ شرایط تمرین و اردو را برای کشتی گیران فراهم می کنند.

یاری درباره اهداف خود در لیگ گفت: یکی از اهداف اصلی ما شروع لیگ های اصیل سراسر کشور، لیگ دسته اول و همچنین لیگ برتر کشتی است.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای جذب اسپانسر برای کشتی و ورزش لیگ انجام می دهیم و اگر مشکل تیم سازی را به باشگاه داری نیز تسری دهیم، می توانیم خدمت بهتری به کشتی کشور داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: اگر باشگاه ها در طول سال فعال باشند و بتوانند به صورت سالانه حضور خود را در لیگ حفظ کنند، کشتی اسپانسر دائمی خواهد داشت و این امر منجر به حضور و مشارکت حامیان دیگر می شود. لیگ کشتی..

وی گفت: اگر این کار به خوبی انجام شود، می‌توانیم لیگ باشگاهی به نام جام باشگاه‌های جهان را هم راه‌اندازی کنیم که مخاطبان بیشتری را به سالن‌های کشتی، کشتی‌های تلویزیونی بیشتر و آمادگی کشتی‌گیرانی که سال‌ها داریم را به همراه خواهد داشت.

رئیس هیئت کشتی استان البرز گفت: با توجه به صحبتی که با فدراسیون کشتی و حضور اینجانب در لیگ انجام دادم انجام امور محوله زمان و مکان زیادی را می طلبد و سپس انتخابات برگزار می شود. تعیین تکلیف رئیس‌جمهور استان البرز.

وی در پایان خاطرنشان می کند: کشتی در استان البرز پتانسیل بالایی دارد و در رشته های پایه کار خوبی انجام شده است که در صورت تداوم قطعا نتیجه خواهد گرفت. امیدوارم فردی شایسته و توانمند به عنوان رئیس هیئت کشتی این استان انتخاب شود و هر کاری که لازم باشد برای عضویت در جامعه کشتی استان البرز انجام دهم.

دکمه بازگشت به بالا