واکنش علیپور به قهرمانی پرسپولیس و آقای‌گلی لیگ

شایعه است که علی علیپور ، یکی از آخرین حاشیه های فوتبال ایران ، به یک کورو ویروس تسلیم شده است. دکتر پرسپولیس یک پزشک است. این شایعه به زودی با واکنش حقیقت دنبال شد و وی این خبر را تکذیب کرد. با این حال ، خود علی علیپور این بار ساکت بود و به اخبار پاسخ نداد. البته مهاجم پرسپولیس نشان داد که تمام شایعات به دلیل حضور وی در تلویزیون نسیم و برنامه “کوداکشو” بی اساس است. به همین دلیل چند دقیقه با علی علیپور صحبت کردیم.

ما می دانیم که باشگاه پرسپولیس و تیم پزشکان شما بلافاصله خبر در مورد شما را تکذیب کردند ، اما آیا ما گفته ایم که ما هنوز در حال گوش دادن به شما هستیم؟
خدا را شکر ، این خبر درست نبود و آنها مرا به یک شایعه تبدیل کردند.

سازمان بهداشت جهانی
من نمی دانم چه بگویم؟ من هر روز با تیم و بچه ها تمرین می کنم. نتیجه آزمایش نیز منفی بود ، بنابراین از شنیدن آن شایعه تعجب کردم.

شما با کمال کامیابی و … به نمایش کودک رفتید.
بله ، پزمان بازغی بهترین میزبان برنامه دوست ما و پرسپولیسی متعصب است ، من به آنها نمی گویم نه. خدا را شکر همه دیدند که شایعاتی که مطرح کردند بی اساس است.

بله ، دکتر دکتر پرسپولیس. آیا حقیقت حتی این شایعه را تکذیب کرده است؟
ما تیمی در صدر جدول هستیم. سلامتی همه کودکان مهم است و اگر خدا یکی از بازیکنان را از گرفتن تاج منع کند ، این باشگاه او را محدود می کند.

مثل این دو عضو تیم تدارکات پرسپولیس؟
من نمی خواهم یک اسم بزنم ، اما اگر من یا هر کس دیگری ویروس داشته باشیم ، آنها به من اجازه نمی دهند این کار را انجام دهم.

شما خیلی ناراحت هستید اینطور نیست؟
مشکلی نیست ، برخی افراد آنچه را می خواهند انجام می دهند ، اما خدا بزرگ است.

به نظر شما چه کسی یا چه چیزی این شایعه را پخش می کند؟
من نمی دانم این شایعه از کجا آمده است ، اما این شایعات دشمن علی علیپور نیستند و او دشمن پرسپولیس است.

افشین پیروانی مصاحبه ای با اخبار ورزشی انجام داد و هنگامی که این شایعه را تکذیب کرد ، گفت که شما یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس هستید و می خواهید برای دومین بار با انگیزه عالی بهترین گلزن لیگ برتر شوید.
افشینخان مهربان است. من سعی می کنم پرسپولیس را موفق کنم و هیچ چیز مهمتر از پیروزی در یک تیم نیست. ابتدا قهرمانی و پوکر قهرمانی پرسپولیس مهم است و بعد هم ان شاء الله … در صورت امکان آقای گللی!

شما همچنین یک پست منتشر کردید …
چه پستی

با هدف مبارزه با این …
بله ، همه ما باید برای هدف خود بجنگیم و خیلی به محیط و چیزهای دیگر توجه نکنیم. این شایعات 10 بار انگیزه من را افزایش می دهد.

هدف اصلی شما در جنگ چیست؟
هدف اصلی ما جنگیدن برای قهرمانی است. ما در تلاش هستیم تا پرسپولیس و چهارمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم. هدف بزرگ مبارزه برای آن است.

اتفاقاً او همین حرف را به سعید جلال حسینی می زد که ما در موردش صحبت می کردیم و او معتقد بود باید برای 9 مسابقه باقی مانده بجنگیم؟
سخنان آقای اکاسید حرف همه ما است. فرزندان پرسپولیس تجربه زیادی دارند و توانسته اند برای سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر شوند. مطمئناً ، همه ما می دانیم که 9 بازی بعدی سرگرم کننده نیستند.

اما شما با رقبای اصلی خود و جدول رده بندی لیگ برتر بازی کردید. حالا به نظر می رسد که پرسپولیس بازی های ساده ای دارد …
نه ، من آن را نمی پذیرم. درست است که ما 10 امتیاز از تیم دوم جدول فاصله داریم و حاشیه امنیتی خوبی هم داریم اما بازی با تیم های پایین تر در جدول که فکر می کنند خطر سقوط بیشتر از بازی با برخی رقبا است ، دشوارتر است. این تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند و خودکشی می کنند. به همین دلیل است که باید با تمام وجود بجنگیم.

پرسپولیس

در 9 بازی 27 امتیاز تقسیم شده است ، اما ممکن است شما بتوانید چند هفته پیش برنده شوید ، زیرا حاشیه امنیت نمره خوبی ایجاد کرده است؟
در پرسپولیس یاد گرفتیم که وقتی جام را گرفتیم خود را قهرمان بدانیم. با 9 بازی باقی مانده و ان شاء الله سعی می کنیم حداکثر امتیاز را جمع کنیم. ما یک هدف بزرگ داریم و مجاز نیستیم درباره عناوین شخصی و شخصی فکر کنیم.

با توجه به دانش ما از شما ، می دانیم که این حرف را از ته دل می گویید و همیشه سعی در برنده شدن در پرسپولیس داشته اید ، اما آیا شما قبول دارید که آقای گلی می تواند برای هر مهاجمی بسیار اعتبار داشته باشد؟
صد در صد صحیح است ، اما اگر من در سه سال گذشته آقای گل بودم و پرسپولیس برنده نمی شدم؟ بی فایده بود جوایز انفرادی تنها در مواردی که با مسابقات قهرمانی تیم ها و غنائم همراه باشند مهم هستند. من بسیار خوشحالم که پرسپولیس برای سه سال متوالی لیگ برتر را بدست آورد (تکرار می کند). این مهمتر از آقای گلی علی علیپور است.

تمرین پرسپولیس با اجازه ستاد کرونا آغاز شده است. در مورد این تمرینات به من بگویید.
اول از همه ، من می خواهم از باشگاه و کادر پزشکی آقای پیروانی و پرسپولیس تشکر کنم که امکانات بسیار خوبی از جمله تونل های ضد عفونی را ارائه دادند و ما با توصیه های کامل در زمینه بهداشت و ایمنی تمرین می کنیم. امیدوارم این فصل خوب و خوشحال شود.

فکر می کنید این فصل به پایان رسیده باشد؟
باید اینطور باشد. با این حال ، coronavirus هنوز وجود دارد ، و احتمالاً تا دو ماه آینده کاهش نمی یابد. ما باید به زندگی در این شرایط عادت کنیم و آن را به عنوان تاج بپذیریم و از آن پیروی کنیم. نکات بهداشتی را دنبال کنید و به زندگی عادی خود ادامه دهید. می بینید که اکثر مشاغل از جمله رستوران ها ، هتل ها ، فرودگاه ها ، اتوبوس ها ، قطارها و متروها فعالیت می کنند و هواداران فوتبال باید اقدامات سختگیرانه بهداشتی را دنبال کنند.

وضعیت بازیکنان پرسپولیس از نظر آمادگی جسمی چگونه است؟ آیا همه از نظر جسمی متناسب و سالم هستند؟
خدا را شکر همه بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی چهارم انگیزه داشتند و تمرینات خود را به خوبی انجام دادند. بیشتر این انگیزه در همه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نهفته است.

43257

دکمه بازگشت به بالا