بین الملل

وزرای تندرو عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت را «ضعیف» خواندند

وزرای تندرو کابینه رژیم صهیونیستی از ضعف دولت و ارتش این رژیم در مقابل حملات موشکی مقاومت فلسطین در نوار غزه به شدت انتقاد کرده و خواستار آغاز عملیات نظامی علیه فلسطینی‌ها شدند.

به گزارش مخبران، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی این باره به ارتش این رژیم حمله کرد و و حملات آن به نوار غزه را «ضعیف» ارزیابی کرد.

بن گویر در پیامی در توییتر نوشت: امروز صبح خواستار نشست کابینه امنیتی پس از اتفاقات شب گذشته شدم. دولتی که من در آن عضو هستم باید قاطعانه به شلیک موشک از غزه پاسخ دهد و شلیک هر موشک از سوی حماس پاسخی فراتر از بمباران تپه‌های شنی و خالی از سکنه را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: عقب نشینی از معادله پاسخ جدی به شلیک هر موشک از غزه ممنوع است.

در همین حال، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر تندرو دارایی کابینه رژیم صهیونیستی نیز خواستار آغاز یک عملیات نظامی در کرانه باختری و حملات قوی به غزه شد.

جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز از عملکرد کابینه امنیتی اسرائیل در پاسخ به حملات مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی انتقاد کرد.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: هیچ تصمیم خوبی برای امنیت اسرائیل از سوی کابینه امنیتی اتخاذ نخواهد شد؛ چراکه افراد تندرو بی‌مسؤولیت در آن حضور دارند.

بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز از عملکرد دولت رژیم صهیونیستی در این زمینه انتقاد و تأکید کرد: من اطمینان دارم که ارتش آرامش را بار دیگر برقرار خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا