حوادث

وزیر کشور: ما می توانیم روزانه 4 میلیون ماسک صنعتی تولید کنیم

وزیر کشور با بیان اینکه سال 1998 برای نیروی انتظامی یک سال شلوغ بود ، نقش پلیس را در مقابله با تاج بازی کرد ، گفت: نیروی انتظامی در اجرای طرح مسافت اجتماعی در جبهه محتاط عمل کرده و با احتیاط عمل کرده است.

به گزارش مخبران ، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بیست و چهارمین همایش ملی فرماندهان ، معاونان و مدیران ناجا اظهار داشت: “جلسه امروز با فرماندهان ناجا ، مدیران و مسئولان ناجا در سراسر کشور برگزار شد و من برای استقبال از آنها حضور داشتم. این عزیزان. ” من معتقدم که سال 1998 برای نیروی پلیس سال بسیار شلوغی بود و فرماندهان و کارکنان این نیرو توانستند ماموریت های خود را به طور مؤثر انجام دهند.

وی با اشاره به تنوع مأموریت های ناجا در سال گذشته ، افزود: از ابتدای سال گذشته با وقوع سیل ، نقش نیروی انتظامی علاوه بر انجام وظایف و مأموریت های ذاتی خود دارای اهمیت بوده و این نقش را در رسالت معنوی بزرگ خود ایفا می کند. مارس اربعین. ” وقایع ژانویه ، تشییع پیکر مطهر شاهد سلیمانی و رفقایش ، برگزاری انتخابات و غیره. ادامه داد در همین حال ناجا در این طیف گسترده از مأموریت ها نقش اساسی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به شیوع تاج در کشور و ورود ناجا در این زمینه برای کمک به دولت و وزارت بهداشت ، خاطرنشان کرد: همانطور که معتقدیم سال گذشته هر نیرویی و مأموریتی که به ناجا اختصاص داده شده بود توانست آن را به خوبی اداره کند. روز جمعه شورش ها در یک تظاهرات فوران کردند و صدها نفر از معترضین را با کامیون حذف کردند.این اقدامات شامل دلالان ، یافتن انبار کالاهای مورد نیاز مردم ، مذاکره با مجرمان در آقای. فضای مجازی و غیره که توانستند در این مأموریت مدیریت صحیح و خوبی داشته باشند و با دستگیری دلالان در بخش ضد انبار ، نیازهای اساسی مردم عملکرد خوبی دارند.

وزیر کشور با اشاره به نقش ناجا در جلوگیری از تظاهرات و تجمعات ، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح مسافت اجتماعی علیه مردم محتاط عمل کرده و با احتیاط عمل کرده است.

رحمانی فضلی با اشاره به تصمیمات رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا ، خاطرنشان کرد: محدودیت و کنترل ترافیک یکی از تصمیمات این دفتر مرکزی بود و ما مجبور شدیم کنترل و ورود و خروج شهرها را در سه شیفت انجام دهیم. بیش از 3000 مکان در کشور. ” در این مأموریت با کمک بسیج توانست نقش خوبی را ایفا کند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی نه تنها در کنترل ترافیک می تواند نقشی داشته باشد بلکه در نارضایتی مردم نیز نقشی نداشته است. با این حال ، این سطح آگاهی و آگاهی مردم برای همکاری با پلیس واقعاً ستودنی است.

وزیر کشور با تشریح سایر اقدامات انجام شده توسط پلیس اظهار داشت: محدود کردن مشاغل پرخطر و کنترل آنها یک اقدام مناسب دیگر از سوی ناجا است که با دقت و به موقع و زیر نظر حوزه انجام شد. زمان خیلی طولانی بود

وی افزود: در چنین مواردی روند کنترل مرز به خصوص در مواجهه با قاچاق و اقدامات تروریستی به خوبی انجام شده است و باید بگویم که مرزبانان با هوشیاری و هوشیاری از مرز محافظت می کردند.

رحمانی فضلی تأکید کرد: “امیدواریم که این رویکرد موفق ناجا در اجرای مأموریت ها با شدت و قدرت بیشتری ادامه یابد. من یک بار دیگر تأکید می کنم که در هر زمان مسئولیت به ناجا واگذار شده است. این نیرو موفق شده است.”

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه در بیست و چهارمین کنفرانس ملی فرماندهان ، معاونان ، نمایندگان و مدیران ناجا که به عنوان کنفرانس تلفنی برگزار شد ، ضمن تبریک سال نو و تعطیلات شعبانیه را تشکر کرد و از ناجا به خاطر فعالیت ها و تلاش هایش در سال گذشته تشکر کرد و گفت: در اجرای مأموریت هایی که به وی اختصاص داده شده است ، به بالا بیایید ؛ به روشی عادلانه ، سال گذشته یکی از شلوغ ترین سالها برای کشور و به ویژه برای ناجا بود که خوشبختانه شما درخشان و موفق بودید.

وی به اقدامات مساعد پلیس برای کنترل وقوع سیل ، زلزله ، 22 باخمان و غیره اشاره کرد و افزود: اربعین حسینی نیز سال گذشته یکی از دغدغه های ما به دلیل لغو ویزا و اضافه شدن مرز برای ترافیک بود. پیش بینی کرده بودیم که جمعیت زیادی را در مرز ببینیم و به لطف خدا و اقدامات امنیتی و انتظامی ، ناجا عملکرد خوبی در این مأموریت داشت.

معاون ستاد ناجا با تأکید بر اینکه امنیت عمومی در کنار ایمنی فنی از اهمیت زیادی برخوردار است ، تأکید کرد: معاون رئیس ستاد ناجا بر افزایش قیمت بنزین تأکید کرد و توضیح داد: “خدا را شکر از این نظر پیام تاریخی مقام معظم رهبری تغییر بزرگی ایجاد کرده است. در حضور مردم ” او همچنین روی صحنه بسیار مؤثر بود.

وزیر کشور با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام “هات کاسم سلیمان” سال گذشته ، اظهار داشت: وی مرد ولایتی و وفادار به بخش نظامی و استراتژیک بود و وقتی سخنان خود را بیان کرد بسیار مؤثر بود و برای ما یک اتفاق عالی و تأسف آور بود. ، در حالی که با اقدامات و برنامه های ناجا ، مراسم تشییع پیکر مطهر این شاهد عالیقدر به روشی مطلوب در سراسر کشور برگزار شد.

رحمانی فضلی به انتخابات مارس سال گذشته اشاره کرد و گفت: “دشمن سعی داشت فضای انتخابات را ایمن جلوه دهد ، اما با اقدامات مساعد پلیس ، خوشبختانه شاهد انتخابات بدون تصادف بودیم.”

وی به شیوع تاج در کشور و اقدامات گسترده ناجا در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما میلیون ها ماسک صنعتی تولید می کنیم و از نظر تجهیزات و تجهیزات بهداشتی مشکلی نداریم.

وزیر کشور ادامه داد: کنترل ورود و خروج شهرها ، تعطیلی مشاغل و غیره. از جمله اقدامات مطلوب برای مقابله با کورونا بود ، و ستاد ملی کرونا نیز مورد تأکید قرار گرفت. “

رحمانی فضلی تأکید کرد: برای مقابله با این ویروس شرور ، باید به یک نتیجه واحد برسیم و پیش بینی های لازم را داشته باشیم ، اما نیروی انتظامی به خوبی در تصمیم گیری ها شرکت داشت.

وزیر کشور ادامه داد: ناجا یکی از سرکوبگرترین موسسات از نظر اعتبار مالی است که به دلیل مأموریت های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس ستاد ناجا با تأکید بر اینکه باید همچنان در سال 1999 مقدمات لازم را داشته باشیم ، گفت: اساس امنیت کشور رضایت مردم است و همه مسئولان شما باید به طور موازی با اعمال قانون برای افزایش این امر تلاش کنند. رضایت ” .

وزیر کشور گفت: دشمن به دنبال تضعیف امنیت مرزها با تقویت نهضت تروریستی بود.

به گفته وب سایت پلیس ، وی با بیان اینکه اولین تصویر در ذهن مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی است ، اضافه کرد: “من از شما می خواهم که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از هر راه جدیدی بتوانید میزان حمل و نقل را کاهش دهید.”

در پایان ، وزیر کشور از فرماندهان ناجا تشکر کرد و گفت: “امیدواریم که خداوند توفیقات ما را نصیب ما کند تا بتوانیم واقعاً از نعمت های خدا قدردانی کنیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا