استان ها

پاسخ خواننده پاپ به تحریم‌کنندگان موسیقی: با مردم شفاف باشید

در فضای مجازی صورت گرفت؛

مهدی مدرس، خواننده پاپ محبوب کشورمان در پیامی خطاب به شبکه‌های خارج از کشور، ضمن اشاره به اتاق‌های فکر برای تحریم موسیقی و ارتباط آن به سمت سیاست نوشت: شفاف باشید با مردم…

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا، مهدی مدرس خواننده پاپ محبوب کشورمان که اخیرا نیز کنسرتی در فرهنگسرای بهمن برگزار کرده،‌ در پیامی خطاب به رسانه‌های معاند نوشت:

«اینجوری نیست که بیاین یک خبر کار کنید یه موجی راه بندازین برین.. هم من شما رو می‌شناسیم، هم شما منو خوب می‌شناسید. الان خواننده‌ها اونجا کنسرت نمی‌ذارن؟ آقای شادمهر و … چرا از اونا نمی‌گید؟ مگه ایرانی نیستن؟ خودتون آخر هفته‌ها دوره همی‌…نمی‌رید؟ برا کسی اینجوری نقش بازی کنید که نشناسنتون. الان گیرتون فقط رو کنسرت خواننده‌ها و موزیسین‌های داخل ایرانه؟ دلیلشم که کاملا می‌دونم چون تو اتاق مثلا فکرتون تصمیم گرفتید موسیقی داخل ایران رو ربط بدید به سیاست و حذفش کنید. باید پاسخگو باشید. شفاف باشید با مردم…»

مدرس در ادامه این پیام در فضای مجازی می‌گوید: «من یک خواننده هستم، این شغله منه، مثل شما که شغلتون اینه.. من نوازنده‌ام و خیلی از عواملمون ازاین راه امرار معاش می‌کنیم. پنج ماه رسما بیکار بودیم. ولی همه سر شغلشون بودن و هستن ولی تا کی؟ کنسرت گذاشتیم،‌چون خیلی‌ها دوست دارن بیان کنسرت و حال و هواشون عوض بشه که اومدن، مشکلی هست؟ کسایی که دوست دارن میان کسی که دوست نداره نمیاد.. باید به عقاید هم احترام بزاریم. شما جو نده… شما اگر هموطنت برات مهمه به فکر این باش بهش آرامش بدی، نه اینکه هموطنت رو مقابل هموطنت قرار بدی.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا