ورزشی

پاسخ منفی یک لژیونر دیگر به استقلال!

به گزارش خبرگزاری مخبران؛ برای شروع فصل جدید برخی تیم‌های متمول‌تر در اندیشه آن هستند تا سوپراستار تیم‌های دیگر را به خدمت گرفته یا در حالتی دیگر احتمالاً زمینه‌های بازگشت لژیونرها به ایران را فراهم کنند. در این بین و طی چند روز اخیر و با قطعی شدن ماندن جواد نکونام در استقلال، صحبت‌هایی از به خدمت‌گیری چند لژیونر فوتبال ایران مانند جهانبخش، قلی‌زاده و حاج صفی مطرح شده، با وجود این برخی شنیده‌ها از تلاش‌ها برای بازگشت چند تن از بازیکنان سابق این تیم از جمله محمد محبی، مهدی قایدی، مجید حسینی، قلی‌زاده، علی کریمی و اللهیار صیادمنش حکایت دارد.‌

حال اینکه از این تعداد، چند بازیکن به طور واقعی منعی برای بازگشت به استقلال نداشته باشند؛ یک سوی ماجراست اما سوی پررنگ‌تر آن صحبت از بازیکنانی مطرح می‌شود که احیاناً یا تحت قرارداد با باشگاه‌های خود هستند یا اینکه به صورت قرضی از تیم مبدأ خود راهی تیم‌های دیگر شده‌اند. بر همین اساس اما صحبت‌ها روی قایدی و محبی چنان جدی مطرح می‌شود که گویی مذاکره با این دو وینگر بوشهری فصل بیست و دوم استقلال به نتیجه نشسته و این در شرایطی هست که هر دوی این بازیکنان با تیم‌های خود در امارات و روسیه تحت قرارداد هستند و از این لحاظ منع جدی برای بازگشت آنها به جمع آبی‌پوشان وجود دارد. هر چند مبلغ سنگین رضایتنامه آنها نیز مشکل بزرگ دیگری هست که سد راه تیم‌های ایرانی برای به خدمت‌گیری این دسته از بازیکنان قرار دارد. همه اینها در حالی هست که درباره آخرین وضعیت محمد محبی که دو سال دیگر با روستوف قرارداد دارد، این طور شنیده می‌شود که او برای فصل بعدی نیز تصمیم خود را گرفته تا به طور قطعی با این باشگاه مسیرش را در لیگ روسیه ادامه بدهد.

این در صورتی هست که محبی پیش از این در برخی اظهارنظرهایش تارگت خود برای فصل بعدی را بازگشت به لیگ‌های معتبر اروپایی اعلام کرده اما فعلاً این اتفاق حداقل برای یک سال آینده منتفی خواهد بود و از سوی دیگر نیز به نظر نمی‌رسد تا سال‌های پیاپی آینده این ستاره تمایلی برای بازگشت به استقلال داشته باشد. این مهاجم که فصل گذشته در نیم فصل دوم با روستوف عملکرد درخشانی را به ثبت رساند، به تازگی در پاسخ به درخواست استقلالی‌ها اعلام کرده که می‌خواهد در روستوف بماند هر چند روی این موضوع نیز تأکید کرده است هر زمانی که بخواهد به لیگ ایران برگردد به طور قطعی استقلال را برای ادامه مسیر بازیگری خود انتخاب خواهد کرد.

257 251

دکمه بازگشت به بالا