استان ها

پاکسازی ۱۱۵ کیلومتر راه روستایی در رومشکان

مخبران/ لرستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان گفت: امسال 115 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی این شهرستان تحت پوشش قرار می گیرد.

صادق آدینه وند گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه اقدامات قابل توجهی در شهرستان رومشکان بر اساس برنامه های ارتباطی آژانس و هدف گذاری استان انجام شده که 115 کیلومتر اصلی راه های فرعی اصلی و پاکسازی است.

وی افزود: بازگشایی 35 دستگاه پل در محورهای اصلی و فرعی، احداث دو دستگاه پل در تقاطع تنگ بره و پمپ بنزین دو فاز باجوند در محور باباجید – سمره، راه دسترسی بستر به طول دو کیلومتر، 170 کیلومتر علف‌کشی جاده اصلی، 62 کیلومتر راه اصلی. ترکیب و حذف سطح محوری، جاده های اصلی و فرعی و چاله ها در 156 تن ساخته شده است. در طول این مدت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان با اشاره به عملکرد این بخش در حوزه راهداری و حریم خصوصی گفت: ساماندهی علائم هشدار و ایمنی در طول 73 کیلومتر، شستشوی علائم در طول 170 کیلومتر، دو نصب چراغ چشمک زن، 85 هشدار به مزاحمان، انواع جدید 950 متری با تعمیر و ایمن سازی تقاطع تنگ بره و نصب دو دکل نوری در این تقاطع، حذف و ترمیم هفت پیچ خطرناک محور راماوندا و شناسایی و تعمیر 11 نقطه حادثه خیز و سرعت نصب. حد یکی از محورهای اصلی و فرعی در این حوزه امنیت و حریم خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راه روستایی یک هزار و 300 متر راه خاکی روستای عزیز آباد به شیراونده انجام شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا