پیرانفند: پرسپولیس اکنون قهرمان ایران است

پرسپولیس

به گزارش وب سایت باشگاه پرسپولیس ، این دروازه بان ملی پوش پرسپولیس این روزها نیز در حال از دست دادن فوتبال و تمرین است. این مسئله حتی برای بازیکنان پرسپولیس در فوتبال ایران حادتر است ، زیرا مربی بارها اعلام کرده که از جدی بودن و سختی بازیکنان خود تعجب می کند.

علی رضا پیرانفند درباره گذشته ، حال و آینده گفت. از تمرین های خاص گرفته تا وعده هایی که به طرفدارانش داده است که هرگز فراموش نکرده است. به این گفتگو بپیوندید.

این روزها تمرین دروازه بان شماره یک در آسیا چگونه است؟

* طبق تمرینات قبلی ما ، این نام کاربرد ندارد. هیچ کاری نمی توان انجام داد. من مانند هر بازیکن حرفه ای دیگری ، گوشه ای را به تمرینات محدود اختصاص داده ام. تمرینات شکمی ، کشش و مانند آن. تردمیل دارید؟ می توانید کارهای هوایی انجام دهید. البته من کارهای ذهنی انجام می دهم. من بازی های قبلی را در جام جهانی ، لیگ برتر ، لیگ قهرمانان یوفا و جام حذفی بررسی کرده ام و یک ارزیابی عملکردی برای ادامه فوتبال در ذهنم انجام می دهم. فکر می کنم یکی از بهترین کارهایی که هم اکنون باید انجام شود همت است. البته امیدوارم به زودی این وضعیت به پایان برسد.

98 سال برای شما چطور بود؟ راضی بودی؟ شما قرارداد افسانه ای را انجام داده اید ، که برای یک فوتبالیست مهم است.

* نکته مهم برای من این بود که یک سال دیگر با پرسپولیس و هواداران بوده ام. 4 سال 4 سال از 5 سال من قرارداد داشتم. البته به پایان نرسید. در این مدت ، وی افتخارات و موفقیتهای زیادی کسب کرد. چه در پرسپولیس باشد چه در تیم ملی. امیدوارم یک روز پس از این جدایی دوباره به پرسپولیس برگردم. روز خوبی را با هواداران سپری کردم. ما افتخارات زیادی در کنار هم کسب کردیم ، اما امیدوارم روزی برگردیم و پرسپولیس عالی باشد و در یک مسابقات قهرمانی آسیا همان وعده را انجام دهد. این قول من نیست. بهترین خاطرات امسال قهرمانی و برد دربی بود. پرسپولیس سالها دو برابر نبود و عملکرد بسیار خوبی داشت. ما همچنین از سه امتیاز دو برنده شدیم که بسیار خوب است. به خصوص دربی یک سال پیش که تکرار قهرمانی خیلی مهم بود.

آیا شما در حال حاضر یک آموزش خاص یا پنالتی مهارت دارید ، یا همه آنها مغذی هستند؟

* موارد بسیاری وجود دارد که باید برای مجازات انجام شود. تمرکز ، تمرین و چه می دانید؟ پس از پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ، اوضاع خطرناک تر شد. نه تنها من او خیلی از بچه ها را دوست داشت و کاری را انجام می داد که رونالدو نتوانست انجام دهد. البته این هم روی روحیه من تأثیر گذاشت. قبل از هر مسابقه سعی می کنم پنالتی بگیرم. فیلم جملات آنها را تماشا کنید. در مورد شخصیت ها و فنون آنها اطلاعات کسب کنید. من همچنین در طول بازی آنها را تماشا و بررسی می کنم. به طور کلی ، هرچه بیشتر خودم را روی بازیکن زوم کنم ، بهتر می شود.

آینده لیگ امسال نامشخص است و اکنون گفته می شود که اگر لیگ برگزار نشود ، مسابقات حق پرسپولیس است ، اما طبیعی است که برخی امیدوارند این لیگ ادامه پیدا نکند و می گویند قهرمان اعلام نمی شود.

* پرسپولیس قبلاً به عنوان قهرمان فوتبال ایران شناخته شده است. امسال با 10 امتیاز صدرنشین هستیم. ما باید واقع بین باشیم. شرایط اصلاً خوب نیست. ما در شرایط سختی قرار داریم. از تاریخ 22 آوریل ، هیچ تیمی آموزش مناسب را ندارد. بیایید بگوییم تیم ها تمرین را از 25 آوریل شروع می کنند. 1 مه هیچ تیمی نمی تواند این بازی را بپذیرد. اکنون تعطیلات با تعطیلات قبلی متفاوت است. در این زمان ، بازیکن می تواند متناسب با تمرینات سفارشی خود را حفظ کند. شرایط او اکنون آماده نیست. بیایید لیگ را بدون یک دوره مقدماتی و با برنامه ای فشرده شروع کنیم که تیم ها باید فصل آینده را با تیمی پر از مصدومیت آغاز کنند. با این حال ، ما باید لیگ را در دهه سوم اردیبهشت شروع کنیم که بازی ها بسیار کم حجم است و باعث مصدومیت می شود. نظر شخصی من این است که باید برنامه ریزی حرفه ای انجام شود و زودتر اتفاق می افتد. بنابراین ما وظایف خود را نیز می دانیم. ما حتی نمی توانیم زندگی شخصی خود را هم اکنون برنامه ریزی کنیم. ما نمی دانیم فردا شب چه خواهد شد.

43257


انتشارات سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین مخبران هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا