ورزشی

پیروزی استقلال مقابل ماشین‌سازی با تک گل ۳ امتیازی میلیچ

به گزارش شفاف ، در هفته سوم رقابت های لیگ برتر دو تیم استقلال و ماشین سازی به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی دسته ای از آبی پوشان در پایتخت به پایان رسید.

هروی ملیک در دقیقه 57 تک گل بازی را به ثمر رساند.

نیمه اول

توپ و میدان در همان دقایق ابتدایی بازی در اختیار آبی پوشان پایتخت بود و این تیم با مدیریت بازی سعی در ایجاد موقعیت هایی روی دروازه حریف داشت و در نتیجه یک فرصت نصف و نیم برای شاگردان محمود فکری به جایی نرسید.

ماشین آلات موجود در دروازه استقلال فرصت های زیادی ایجاد کرد اما فرصت های شاگردان وحید بیتلو دروازه استقلال را تهدید نمی کرد.

اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 15 رخ داد و مهدی قدی روی کار ترکیبی استقلال در محوطه جریمه ماشین صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار محوطه جریمه خارج شد.

بازی در میانه میدان ادامه داشت و توپ بیشتر در اختیار محمد فکری بود. تیم های دوتایی سعی کردند در میانه زمین توپ را به یکدیگر پاس دهند اما فشار بازیکنان دو تیم فرصت ساخت ماشین و استقلال را به آنها نداد.

موقعیت اصلی این بازی در نیمه اول دقیقه 32 رخ داد. ارسلان مطهری در محوطه جریمه ماشینای ساازی قرار گرفت و هرویه ملیک را از سمت چپ فرستاد ، جایی که سرانجام ضربه سر بازیکن با اختلاف از دروازه حریف به بیرون رفت.

پس از این وضعیت ، فشار بر دروازه ماشین سازی بیشتر شد و شاگردان محمود فکری تلاش کردند دروازه حریف را باز کنند اما سازندگان ماشین اجازه باز کردن دروازه به حریف را ندادند.

در پایان ، تلاش های گلزنی تیم های دوتایی در نیمه اول نتیجه ای نداشت ، بنابراین بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم

نیمه دوم با موقعیت های نیمه و نیمه هر دو تیم آغاز شد. با شروع نیمه دوم استقلال و ماشین سازی ساجی سعی کردند موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند اما هیچ یک از این موقعیت ها منجر به گل نشد.

توپ و میدان در اختیار آبی پوشان پایتخت بود و این مشکل باعث شد استقلال در دقیقه 57 به گل برسد. ملیک قهرمان با یک ضربه آزاد تماشایی دروازه حریف را باز کرد و آبی ها 1-0 پیش افتاد.

بعد از گل اول استقلال ، مشاینه سعی کرد این باخت را بپوشاند و سعی کرد به خط میانی آبی ها راه یابد اما موقعیت های تیم به خطر نیفتاد.

بعد از کمی فشار از ماشین ، استقلال دوباره موقعیتی را روی هدف حریف ایجاد کرد. در دقیقه 67 مهدی قدی دیابت را با یک پاس روی دروازه ماشین سازی قرار داد اما ضربه سر این بازیکن توسط مدافعان ماشین سازی مهار شد و سپس ضربه متناوب آرش ​​رضاوند با اختلاف کمی نسبت به دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

خطرناک ترین وضعیت ماشین سازی در دقیقه 70 رخ داد. پیمان بابائی موفق شد در محوطه جریمه استقلال به دروازه حریف شلیک کند اما ضربه این بازیکن به خط دروازه آبی ها برخورد کرد.

حملات به استقلال بیشتر شد. بعد از مدت ها دوری از میادین ، ​​داریوش شجاعیان جایگزین ارسلان مطهری شد و توپ را در محوطه جریمه به مهدی قاده پاس داد اما دروازه بان ماشین سرنگون شد. سپس توپ وارد دیابت شد و ضربه او توسط مدافع ماشین مهار شد و توپ به کرنر رفت. سپس در گوشه استغال با ضربه سر شیخ دیاباته به نقطه برخورد کرد.

وقتی بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد ، استقلال سعی کرد دروازه خود را حفظ کند و ماشین سازی ساجی با وجود اینکه جرات ورود به خط میانی آبی ها را داشت ، نتوانست موقعیت خوبی ایجاد کند.

در پایان ، تلاش پر گل استقلال به نتیجه نرسید و ماشین سازی نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند تا اینکه استقلال یک بر صفر پیروز شود و شاگردان محمود فکری سه امتیاز بازی را کسب کنند.

ترکیبی از آزادی: رشید مظاهری ، ورا گفوری ، هراویح ملیک (دقیقه 84 – مهدی مهدی پور) ، عارف غلامی ، محمد حسین مرادموند ، مسعود ریگی ، محمد نادری ، آرش رضاوند (دقیقه 84 – متین کریم زاده) مهدی غضاری (دقیقه 74) شجاعیان)

ترکیب ماشین: محمد باکار صادقی ، مهدی رستمی ، سیروس صادقیان ، سید محمد حسینی ، وحید نعمتی ، ایمان باصفا ، فرشاد اسدی ، اکبر آفاقی (70 دقیقه – مهدی مومانی) ، بهمن سالاری (60 دقیقه) – منصور باقری

دکمه بازگشت به بالا