ورزشی

پیشنهاد بیمه‌ سرمد برای سومین کشور زلزله‌خیز جهان

طبق برخی آمارها، بیمه آتش سوزی احتمالاً یکی از ضروری ترین بیمه ها برای زمین، سومین کشور زلزله خیز جهان است.

به گزارش خبرگزاری آنا، ایران یکی از زلزله خیزترین کشورهای جهان است و حتی در برخی آمارها رتبه سوم را در میان زلزله خیزترین کشورها به خود اختصاص داده است. آمارهای وب سایت استاتیستا نشان می دهد که ایران به همراه چین، اندونزی و ژاپن یکی از زلزله خیزترین کشورهای جهان در 100 سال گذشته بوده است.

بررسی موقعیت جغرافیایی زمین لرزه ها در ایران نشان می دهد که اکثر نقاط ایران از زلزله در امان نیستند و تقریباً تمام نقاط ایران زمین لرزه هستند.

بیمه آتش سوزی بر خلاف نام خود دارای پوشش های مختلفی از جمله سرقت، صاعقه و زلزله است که پوشش بیمه ای کاملی را به منازل شهروندان ارائه می کند و در صورت بروز خطراتی مانند زلزله، آتش سوزی، سرقت و … از آنها حمایت می کند. روی دادن.

هموطنان می توانند از خدمات بیمه آتش سوزی بیمه سرمد با پوشش زلزله و سرقت از طریق شبکه نمایندگی بیمه سرمد در سراسر کشور بهره مند شوند.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن تحت وب بیمه سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در قسمت مراکز توزیع، نزدیک ترین نمایندگی های بیمه سرمد را پیدا و مسیریابی کنید و با مراجعه به نمایندگی های سرمد در سراسر کشور، این بیمه نامه را دریافت کنید.

انتهای گزارش خبر/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا