ورزشی

پیغام ویژه به ستاره مدنظر یحیی؛ هرگز به پرسپولیس نرو

آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد ابوالفضل جلالی قراردادش را با این باشگاه فسخ نکرده و با وکیل این بازیکن قرار ملاقات دارد تا شرایط وی را برای ادامه همکاری بررسی کند.

این ادعا در شرایطی از سوی حجت کریمی مطرح شد که یکی از مسئولان سازمان لیگ خبر فسخ قرارداد جلالی با باشگاه استقلال را در گفتگو با رسانه‌های خبری تأیید کرد، حالا یک پرسش مهم برای علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه باشگاه استقلال به وجود آمده که چه کسی درست می‌گوید؟

اگر ادعای کریمی بر اساس واقعیت است و جلالی هنوز بازیکن تحت قرارداد باشگاه استقلال، چگونه فرشید طاهری مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خبر جدایی وی را تأیید کرد؟ اگر هم اظهارنظر طاهری بر اساس واقعیت است چگونه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خبر جدایی این بازیکن را تکذیب می‌کند؟

ماجرا وقتی مبهم‌تر می‌شود که ابوالفضل جلالی نیز سکوت اختیار کرده و هیچ توضیحی بابت اتفاقات روز‌های اخیر ارائه نمی‌کند تا همچنان این پرسش برای افکارعمومی باقی بماند که چه کسی حقیقت را می‌گوید و چه کسی به دنبال انکار واقعیت است؟

البته اظهارات کریمی سبب شد تا سازمان لیگ بار دیگر وارد معرکه شود و فسخ قرارداد جلالی را تأیید کند. طاهری در همین راستا این توضیحات را داده است: «جلالی با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده و اگر باشگاه استقلال این بازیکن را می‌خواهد باید با او قرارداد جدید امضا کند. اگر باشگاه استقلال به این فسخ اعتراض دارد می‌تواند در کمیته وضعیت بازیکنان موضوع را پیگیری کند. در مجموع ما سه نوع فسخ داریم. مورد اول توافق دو طرفه است که این پایان همکاری با رضایت طرفین است، حالت دوم فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه است مثل مورد سیاوش یزدانی و حالت سوم فسخ یکطرفه از سوی بازیکن است درست مثل ابوالفضل جلالی. اگر فسخ یکطرفه باشد تمام عواقب این فسخ یکطرفه به پای کسی است که این درخواست را داشته و در کمیته وضعیت باید پای تصمیم آن باشد.»

با توجه به این توضیحات باید منتظر ماند و دید سرنوشت جلالی چه خواهد شد. این اتفاقات در حالی رخ داده که نزدیکان جلالی به او توصیه کرده‌اند هرگز به پرسپولیس نرود و در سال‌های آغازین فوتبال برای خودش حاشیه به وجود نیاورد.

دکمه بازگشت به بالا