عمومی

چرا خرید کولر گازی 24 هزار اجنرال را پیشنهاد می کنیم؟

کولر گازی 24000 اجنرال از ملزومات هر خانه ای می باشد. با سر رسیدن فصل گرما برای خنک کردن هوای منازل و نیز ادارات و سایر مکان‌های مشابه به دستگاه‌های مبرد نیاز مند می‌شویم. این دستگاه‌ها باید بتوانند هوای یک مکان را در کم‌ترین زمان ممکن سرد کنند. امروزه با در نظر گیری نیاز مندی های بشر موازی با پیشرفت علم صنعت و تکنولوژی همواره محصولاتی ساخته شده‌اند که بتوانند آسایش انسان‌ها را راحت‌تر فراهم کنند. در همین راستا کولرهای مبرد نیز با پیشرفته‌ترین کارایی و امکانات تولید شده‌اند.

کولر گازی 24000 اجنرال از بهترین نمونه های کولر در میان سیستم های تهویه مطبوع می باشد. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در حال تولید انواع کولرها مانند کولرهای آبی و گازی می‌باشند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. اما در این میان کولرهای گازی برند اجنرال با کیفیت بی نظیری که دارند توانسته‌اند به عنوان کولرهای تاپ و درجه یک شناخته شوند که از فروش و طرف داران بسیاری در سرتاسر دنیا برخوردار اند. اگر شما کاربران گرامی درصدد آشنایی با ویژگی‌های کولرهای گازی مارک اجنرال و مخصوصاً کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال که از بهترین نمونه‌های کولرها می‌باشد هستید. می‌توانید به سایت تاپ فروش مراجعه نمایید.

انواع کولرهای گازی اوجنرال

کولرهای گازی اجنرال بنابر نیاز و سفارش تقاضا مندان در انواع قدرت‌های مختلف موتور و کلاس BTU/h ساخته می‌شوند. چند نمونه از آن‌ها عبارت‌اند از:

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

کولرگازی ۳۰۰۰۰ اجنرال

همهٔ این کولرهای گازی با کیفیت عالی و کارایی فوق العاده ساخته شده‌اند. کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال که بسیار پر قدرت است یکی از بهترین نمونه‌های معرفی شده به شمار می‌آید.

مشخصات و ویژگی‌های فنی کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

برند اسپلیت گازی: اجنرال

عمل کرد: گرمایشی و سرمایشی

تعداد تیکه‌های اسپلیت: دو تیکه دیواری

موتور: کاوازاکی ژاپن

نوع کمپرسور کولر: روتاری

تعداد پنل ها: یک عدد

ظرفیت گرمایش و سرمایش:

BTU 24000

لولهٔ مسی: پنج متر

میزان برق مصرفی: کم مصرف ++A

کشور سازندهٔ قطعات کولر گازی: ژاپن

کشور مونتاژ کنندهٔ قطعات: تایلند

لوازم جانبی کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال مجهز به چندین قطعهٔ لوازم جانبی می‌باشد که عبارت‌اند از:

کنترل کننده از راه دور

باتری مخصوص کنترل کولر

کابل اتصال

فیلترهای پنل ها

براکت دیواری مخصوص برای پنل ها

دفترچهٔ راهنمای کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

مزیت‌های کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

کولرهای گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال با قابلیت‌ها و مزایایی که دارد انتخاب اول بسیاری از افراد می‌باشد. تجهیزات کولر مذکور (اسپلیت دو تکه دیواری ۲۴۰۰۰) می‌تواند خیال خریدار را تا مدت‌های طولانی استفاده راحت کنند. از سری مزیت‌های فوق العادهٔ کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال چند نمونهٔ مهم را برای اطلاع کاربران محترم ذکر می‌کنیم:

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال دیواری دو تکه توانایی خنک کردن هوای مکان‌هایی به مساحت ۹۱ الی ۱۱۷ متر را سرد و مطبوع کند. این اسپلیت می‌تواند به شما اطمینان دهد که در زمانی که خارج از اتاق می‌باشد دمای هوا را از ۱۰ درجهٔ سانتی گراد خنک‌تر نکند. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده اتاق را ترک کنید و مطمئن باشید که هوای آن زیاد سرد نخواهد شد. پنل های کولر گازی اجنرال قابلیت شست و شو و پاک شوندگی پنل ها بدون آسیب دارند.

کولر گازی اینورتر دیواری اجنرال در هنگام عمل کرد باعث تولید سر و صدای آزار دهنده و آلودگی صوتی نمی‌شود. این اسپلیت اجنرال مجهز به فیلترهای یون بو گیر می‌باشد و عمل بو زدایی را از طریق اکسیداسیون کم کردن اثرهای ناشی از یون‌های تولید شده انجام می‌دهد. کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال اینورتر در زمان عمل کرد از نیروی برق به صورت کم مصرف تغذیه می‌کند.

خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر

اگر شما عزیزان قصد خرید کولر گازی بسیار مجهز و با کیفیت بالا هستید ما به شما سری کولرهای گازی شرکت اجنرال را پیشنهاد می‌دهیم. برند اجنرال با پیشینه و سابقهٔ درخشانی که در ارائهٔ محصولات و نیز انواع کولرهای گازی پر قدرت داشته است یک شرکت تولید کنندهٔ مطمئن و قابل اعتماد محسوب می‌شود. با توجه به متنوع بودن کولرهای گازی اجنرال قیمت هر کدام از آن‌ها نیز بسته به ظرفیت و موتور و نیز طرح و ابعاد آن متفاوت است. قیمت کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال در مقایسه با عمل کرد رضایت بخشی که دارد بسیار معقول و مناسب است. شما می‌توانید با خرید کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ اجنرال اینورتر از کارت گارانتی با اعتبار و خدمات پس از فروش قابل توجه آن بهره ببرید.

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مراجع سایت:

https://www.ogeneralac.com/products/o-general-wall-mounted-split-ac-2-ton-24000-btu

https://emalls.ir/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA_24000-Ogeneral-split~id~338210

دکمه بازگشت به بالا