استان ها

چندین پروژه عمرانی شیراز تا شهریور افتتاح می‌شود

اسماعیل صالحی روز سه شنبه ، چهارم ژوئن ، پس از بازدید رئیس جمهور و برخی اعضای شورا ، شیراز گفت: شهرداری طی دو سال گذشته پروژه های بزرگتری را آغاز کرده است: “در ماه های اخیر تکمیل و بهره برداری از پروژه های بزرگ عمرانی اولویت اول شیراز بوده است.” وجود دارد.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه عدم تکمیل در سطح رودکی در حال اتمام است و آماده بهره برداری است گفت: این خط ers باعث ارتقاء وجه ایمنی وسیله نقلیه شده و نقش مهمی در ساده سازی ترافیک منطقه دارد.

به گفته معاون وزیر مهندسی عمران شهرداری شیراز ، پیشرفت این پروژه در شش ماه گذشته بسیار افزایش یافته است و با وجود تمام مراحل اجرایی ، هنوز در انتظار سفارش اولیه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بهمن بیگی با بیان اینکه پروژه راه اندازی غیرنظامیان به نقط عملیاتی رسیده است اظهار داشت: “این پروژه بارهای ترافیکی را از کمربند به جاده بوشهر در شمال غربی شیراز منتقل می کند.”

صالحی با اشاره به اجرای سریع پروژه بزرگراه مهندسان بیش از دو کیلومتر بین ارگ رودکی و ارم بهمنبیگی ، گفت: این پروژه همچنین آماده افتتاح است و به زودی با مسئولان استانی یا کشوری عملیاتی می شود.

آنها از اتمام پروژه بزرگ زیرگذر گلستان در محور شمال غربی خبر دادند و اضافه كردند: ساخت این زیرگذر كامل و آماده بهره برداری است.

معاون فنی و مهندسی عمران شهرداری شیراز افزود: منطقه کمربندی و بلوار شهید باهنر منطقه کمربندی و بلوار شهید باهنر یکی از پروژه هایی است که تیم غیرحضوری دکتر خدادوست تا شهریور ماه به مرحله اجرا در خواهد آورد.

در پایان ، صدر با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه نوبت سمت چپ در دست اجرا است ، اظهار داشت: این پروژه بزرگ در کاهش احتقان در محور گلستان و جاده صدرا تأثیر بسزایی خواهد داشت و پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه تکمیل شود که مشکلات ناشی از نوسان قیمت و محدودیت خرید خارجی است.

مراقب باشید سرعت را قربانی نکنید

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: سه پروژه در ورودی غربی شیراز شورای پنجم و یکی از اقدامات دائمی شهرداری شیراز است.

سید عبد الزاق موسوی با بیان اینکه اوضاع در شهرداری شیراز بسیار خوب است گفت: “در شرایط فعلی که کل کشور با مشکلات جدی روبرو است بسیار ارزشمند است.

وی اظهار داشت: هنگام اجرای یک پروژه به طور کلی ، نقش کوچک و بزرگ کلیه کارگران ، کارمندان ، افراد و شهروندان در سطوح مختلف از جمله طراحی ، اجرا و بهره برداری دست کم گرفته می شود ، اما همه ما باید از زحمات ارائه دهندگان خدمات شهری قدردانی کنیم. و شهروندان ما باشند.

موسوی ابراز امیدواری کرد پروژه های عمرانی شیراز به موقع باشد: “البته همانطور که قبلاً بارها تأکید کرده ایم ، اجرای سریع پروژه ها نباید به معنای نادیده گرفتن کیفیت باشد ، بلکه تسریع در اجرای و رعایت استانداردهای فنی است.” مراقب باشید و حساس باشید.

وی با اشاره به وضعیت غرب شیراز توسط بوشر ، اظهار داشت: “کسانی که وضعیت ورودی شیراز را در گذشته به خاطر می آورند ، بیشتر از دیگران می دانند. این پروژه بزرگ مانند پمپ های غیر رودخانه رودکی و بهمنبی و بزرگراه مهندسین منطقه چیست.” و چه تاثیری در راحتی مسافران ، شهروندان شیراز و مردم خواهد داشت.

موسوی سه برنامه الحاق غرب شیراز را یکی از شورای پنجم و اقدامات دائمی شهرداری شیراز دانست: “امیدواریم که کلیه پروژه های عمرانی در شیراز به موقع در اختیار مردم قرار بگیرد و کیفیت زندگی شهروندان شیراز را ارتقا بخشد.”

هدف آن تسهیل ترافیک و کاهش ازدحام در شیراز است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شیراز اظهار داشت: چشم انداز شورای پنجم در زمینه توسعه اجرای برنامه هایی است که رضایت ملکی را به حداکثر می رساند.

نواب قائیدی با اشاره به جزئیات سه پروژه یکپارچه در محور نایبا گفت: به دلیل تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در بلوار امیرکبیر و دروازه غربی شیراز شرایط سختی برای مسافران و شهروندان فراهم شده است. بهمن بیگی ، بزرگراه مهندسی و سطح رودادکی غیر از سالها ، شاهد بهترین ترافیک در این منطقه هستیم.

قائدی ادامه داد: این پروژه ها که هم اکنون آماده بهره برداری هستند ، زیرگذر دیگری نیز دارند که در مرحله بعدی اجرا می شود و امکان عبور و مرور به بزرگراه گلبهار و پیوند بخش های جنوبی ، غربی و شمال شرقی شیراز را فراهم می کند.

این عضو شورای شهر شیراز اعلام و اضافه كردن چراغ ورودی نایو شیراتا شیراز به منطقه پل گچی است: علاوه بر ساخت پروژه ، مراحل دیگری از آنها نیز در نظر گرفته می شود.

رئیس کمیسیون شهروندان ، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز ، بلوار دکتر شهید باهنر و کمربند شیراز میزبان این رویداد بودند. این باعث افزایش ایمنی شهروندان ساکن در شهرهای اطراف می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد وسایل نقلیه سنگین که از طریق کمربند شیراز عبور می کنند ، شاهد تصادفات ناگوار و تهدید کننده جان در کمربند شیراز بوده ایم و در نظر بگیرید که در مجاورت این کمربند شهرهای پرجمعیت هوزه ، فرهنگیان ، بحرین ، رضوان قرار دارند. اجرای این پروژه برای ما یک اولویت ویژه است.

دکتر. قدی خاطرنشان کرد: برای پروژه خدادوست چهار حلقه اختصاص داده شده است: “در حال حاضر دو حلقه منتهی به سمت کمربند از اولویت بالایی برخوردار هستند که امیدواریم تا اوایل شهریور در دسترس شهروندان باشد.”

پرتابگر غیر ارادی رودکی با سه پل ، هر یک بیش از دو کیلومتر طول ، بزرگراه مهندسین با 2.2 کیلومتر ، 55 متر عرض و 6 باند فرودگاه و اسکله غیر بهمن در سطح غیر بهمن با طول ساخت و ساز دو کیلومتر؛ به صورت ترکیبی ، این یک حلقه راهنمایی و رانندگی جدید در نایویای شیراز ایجاد می کند.

همچنین ، بلوار دکتر شهید باهنر ، دکتر کمربند و شهرک فرهنجیان و پل سمت چپ 1100 متر صدرا در منطقه شیب ارس.

48

دکمه بازگشت به بالا