اقتصادی

کدام خودروسازان وفادارترین مشتریان را دارند؟

مارک های ژاپنی موفق به حفظ مصرف کنندگان قدیمی تر از مارک های دیگر هستند.

به گزارش مخبران ، به نقل از Business Insider ، مؤسسه GP Power در بررسی گسترده ای از مشتریان از مارک های اصلی اتومبیل در جهان پرسید که چه تعداد از محصولات دیگر را می خواهند از مارک اتومبیل خود در حال حاضر داشته باشند و آیا این محصول را قبلاً دارند یا خیر. این تحقیق از ژوئیه سال 2019 تا مه 2020 انجام شد و نتیجه گرفت که خودروهای ژاپنی مشتریان وفاداری بیشتری دارند.

1- سوبارو

براساس نتایج این نظرسنجی ، 60.5 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از این تولید کنندگان خودرو استفاده می کنند.

تویوتا

براساس یک نظرسنجی ، 60.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از این تولیدکنندگان خودرو استفاده می کنند.

3- هوندا

براساس نتایج این نظرسنجی ، 58.7 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از این تولیدکنندگان خودرو استفاده می کنند.

4-

براساس نتایج این نظرسنجی ، 57.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از این تولید کنندگان خودرو استفاده می کنند.

5- فورد

براساس نتایج این نظرسنجی ، 54.3 درصد صاحبان خودروهای این برند گفتند که در آینده از این تولیدکنندگان خودرو استفاده می کنند.

6- کیا

طبق یک نظرسنجی ، 51.3 درصد از دارندگان برندهای اتومبیل اظهار داشتند که در آینده از این تولیدکنندگان خودرو استفاده می کنند.

7- شورولت

براساس نتایج این نظرسنجی ، 49.1 درصد از دارندگان این برند گفتند که در آینده از محصولات تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

8- لکسوس

براساس نتایج این نظرسنجی ، 48٪ از دارندگان این برند اظهار داشتند كه در آینده از این تولیدكنندگان خودرو استفاده می كنند.

9- مرسدس بنز

براساس نتایج این نظرسنجی ، 47.8٪ از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از این تولیدکنندگان خودرو استفاده می کنند.

10- هیوندای

براساس نتایج این بررسی ، 47.4٪ از دارندگان برندهای اتومبیل اظهار داشتند که در آینده از این تولیدکنندگان خودرو استفاده می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا