کرایه حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران

حمل و نقل

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با این تصویب، نرخ‌ها کمی کاهش پیدا کرد گفت: در ارتباط با بهای خدمات کارشناسی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران نیز پیشنهادی ارائه شده بود که کاهشی بود و در شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و سی و هشتمین جلسه شورای که صبح امروز ۲۰ فروردین ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستور جلسه امروز در ارتباط با اصلاح تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی بود که در کمیسیون حمل و نقل بررسی شد و اصلاحاتی در آن شکل گرفت که جزیی بود و به تصویب شورا رسید.

وی با بیان اینکه با این تصویب، نرخ‌ها کمی کاهش پیدا کرد گفت: در ارتباط با بهای خدمات کارشناسی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران نیز پیشنهادی ارائه شده بود که کاهشی بود و در شورای شهر به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در ارتباط با اعطای اجازه به شهرداری برای تشکیل کمیته‌ای به‌منظور اینکه اموال مستهلک خود به جز اتومبیل که اسقاط می‌شوند را بتواند به نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی و خیریه‌ها و شهر‌هایی که دچار آسیب می‌شوند، واگذار کند به شرط اینکه از مبلغ یک میلیارد تومان بیشتر نباشد که به دلیل اینکه ابهاماتی داشت قرار شد تا روز سه شنبه بررسی شود.

چمران گفت: در مورد چند مورد از باغات که مطرح شد که نیاز به تدوین قوانین بود که باید توضیح آن به تصویب برسد، اما قبل از عید فرصت نشد.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: یک فوریت امضا و اعلام شد که شهرداری ملزم باشد در ارتباط با شعار سال لایحه‌ای را آورد که با امکانات خود چه کار عملیاتی در این زمینه می‌تواند انجام دهد که انشالله تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا