حوادث

کشف جسد یک زن در رودخانه مایا / آوریل ما در این رودخانه 20 حادثه داشتیم

یک مقام آتش نشانی و ایمنی طرقبه گفت.

آفتاب نیوز:

ابوالفضل نیکدل اظهار داشت: طی یک تماس عمومی و 110 افسر پلیس جسدی را در آبهای رودخانه مایا در روستای حصار طرقبه کشف کردند ، بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: “جسد 45 ساله محلی 50 ساله حصار که از روی یک پل چوبی سقوط کرده بود ، پس از تلاش های سازمان آتش نشانی با حضور قاضی کاشیک ، افسر شناسایی و کارشناسان پزشکی قانونی از آب بیرون کشیده شد.” وی به پزشک معاینه پزشکی تحویل داده شد.

تورقابه ، رئیس آتش نشانی و خدمات امنیتی گفت: “علت اصلی سقوط این زن که به علت نامعلوم در رودخانه افتاده است ، توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.”

وی با بیان اینکه به دلیل حجم زیاد آب ، پنج آتش نشان برای دفع جسد 30 دقیقه زمان برد ، افزود: زن میانسال ساکن روستای حصار طرقبه تصمیم گرفت برای شوهرش که در باغ کار می کرد ، غذا بخورد. این پل از رودخانه عبور می کند ، اما وقتی از روی پل عبور می کنید ، به دلایلی نامعلوم در رودخانه ای پر از آب قرار می گیرد.

بدنه آتش نشانان و سرویس های امنیتی در طرقبه اظهار داشت: جسد که بین سه تا چهار ساعت پس از مرگ وی گذشت ، 500 متر جلوی محل سقوط و بر روی شاخه ای گرفته شد.

وی گفت: “از آنجا که تمام پل های روی رودخانه دارای مجوز آب منطقه ای نیستند ، ایمن نیستند.” به دلیل هزینه بالای ساختن یک پل معمولی ، بسیاری از باغبان ها تکه های چوب را به داخل رودخانه می اندازند و آنها را با طناب نگه می دارند تا با هم سفر کنند.

نیکدل گفت: “وقتی افراد محلی وارد منطقه Torqabeh می شوند و به اردوگاه های تابستانی می روند ، زیرا آنها قدرت پل ها را نمی شناسند و نمی دانند ، سلفی می گیرند که این اتفاق می افتد.”

وی اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری بیش از 20 تصادف داشتیم که با ماشین ، موتور سیکلت یا دوچرخه به رودخانه رفتیم و گیر افتادیم. این بی پروا باعث شده است تا آتش سوزی Torqabeh همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

Torcabe ، رئیس سازمان آتش نشانی گفت: “اگرچه سازمان آتش نشانی وظیفه نجات جان افراد را به عهده دارد ، اما برخی از افراد منتظر ما هستند تا همه وسایل خود را که در آب افتاده است بیابیم.” ما از شهروندان می خواهیم که در این فصل از رودخانه دوری کنند.

وی اظهار داشت: جایی برای گرفتن سلفی در یک پل چوبی وجود ندارد و این یک عملیات ناامن است اما موارد بسیاری داریم که برای نجات آنها می رویم. خوشبختانه آتش سوزی در طرقبه با تجهیزات و امکانات مختلف مشکلی ندارد. برای نجات مردم در رودخانه ها. ” اما برای عملیات نجات در سدها به غواص احتیاج داریم و سازمان آتش نشانی مشهد ما را به خوبی پشتیبانی می کند.

دکمه بازگشت به بالا