حوادث

کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 258 کیلوگرم مرفین حمل شده توسط یک کامیون را در بزرگراه فتح کشف کرده است.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه با مخبران به همین منظور وی گفت: مدتی پیش و پس از دریافت اخبار موثق از طریق گزارش های مردمی مبنی بر قاچاق و قاچاق مرفین تحت پوشش کالاهای تجاری ، فاتب توسط مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات پیگیری شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از انتشار خبر ، تحقیقات پلیس و تحقیقات گسترده آغاز شد و بعداً مشخص شد که یک قاچاقچی باتجربه مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استان های جنوب شرقی کشور اخذ و با استفاده از کامیون مخفی کرده است.

حسنوند افزود: با جمع شدن اطلاعات به دست آمده ، موضوع به مرجع قضایی گزارش و راننده دستگیر و دستور توقیف خودرو را صادر كرد. به دنبال این ، گروهی از افسران عملیات ویژه نخبه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ، پس از هماهنگی های لازم ، برای نظارت و نظارت بر وسیله نقلیه و مکان های احتمالی ترافیکی آن وارد عمل شدند.

وی گفت: پس از چندین ساعت نظارت و گشت زنی عمدی در مناطق مختلف تهران ، سرانجام آنها موفق به یافتن وسیله نقلیه در بزرگراه فتح شدند و هنگام دستگیری راننده ، با بازرسی از خودرو 258 کیلوگرم مورفین کشف کردند که به طرز ماهرانه ای روی کامیون بارگیری شده است. “

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه یک نفر نیز در این ماجرا دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد ، گفت: آنها این محورها را با اطلاعات به طور مداوم تحت پوشش قرار می دهند و هر یک از این افراد ردیابی و بازداشت می شود راه دسترسی به تهران. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا