به گزارش مخبران ، مدتی است که تصویر یک زن ایرانی در بیلبوردهای بزرگ شهری که این روزها در نقاط مختلف شهر به نمایش گذاشته شده است ، به نمایش در می آید. این نقطه مقابل دماوند است زیرا غزل در مسیر تیجپا قدم گذاشته است. اوج
تصاویر زیبا این روزها در نقاط مختلف شهرجستجو کردننمایش محصول مسئولیت اجتماعی برند معروف ایران «ملکه منبرای چندین دهه ، این زمینه به دنبال افزایش رفاه و موقعیت اجتماعی خود ، در رابطه ای پایدار با زنان بوده است.
شرکت جارین رویا با برند معتبر My Lady ، این کمپین خلاقانه را برای مشتریان ، علاقه مندان و مخاطبان زن و همچنین عموم زنان تهرانی و ایرانی آماده کرده است. این روزها چشم و ذهن ما از مردم خاورمیانه واقعاً به این آرامش زیبایی نیاز دارد.
تبلیغات Jarryn Roya ، تولید کننده محصولات بهداشتی زنان با مارک My Lady ، در این کمپین نگار سماکنزاد یک چهره شناخته شده و فعال در ورزشهای استقامتی و یک کوهنورد موفق ایرانی پیامی روشن و امیدوارکننده به زنان مهربان کشورمان ارسال کرده است که می گوید گرد و غبار عادت ، گرد و غبار نوستالژی روزمره و گرد و غبار زندگی روزمره و تکرار که نیز ظاهر می شود و شما را جستجو می کند ، شما را پیدا می کند و علامت گذاری می کند و در راه ارائه اصالت ، بالاترین قله خواسته ها و آرزوهای واقعی شما قدم می گذارد. به عنوان نگار سماکنزاد ، با کمک بانوی من ، دماوند عزیز سعی کرد صعود کند. آنها مانند زنان بزرگ ایرانی یوتاب ، آرتمیس ، آتوسا ، آذرمیدخت ، آناهیتا در این تاریخ رنگارنگ درخشیدند.
نگار سماکنزاد در قالب این کمپین و چالش خود دماوند را از چهار جهت بالا می برد. کمپینی شامل مجموعه ای از علائم و نشانه ها ، حرفه ها و تعاریف مختلف. چهار گوشه داماوانا. زن به شیوه مردانه. زنی که اهداف بسیار دشواری را دنبال می کند ، زنی که برای یافتن خود به قله می رود و این کار را نه یک بار ، بلکه چهار بار تکرار می کند. ماهیت عمل ، ارزش تکرار و ابدیت ، اهمیت برنامه ریزی ، چالش زنان و آمادگی جسمانی و بسیاری از علائم قابل درک دیگر در این کمپین قابل تامل بانوی من نهفته است که همه آنها پیامهای روشنی برای زنان کشور ما. پیامها: تلاش ، تلاش ، عمل ، ضرب و چند بعدی ، داشتن نقشه های متعدد ، برنامه ریزی یک ویژگی ؛ همانطور که یک برنامه یک ساله برای این کمپین خلاق تهیه شده است.
نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که برند My Lady در این کمپین لوگوی برند خود و تبلیغات مستقیم (طبق معمول) و اهداف تجاری را نشان نمی دهد و از نظر حمایت و مسئولیت مدنی ، دارای بیلبوردهای زیادی در قسمت های مختلف شهر ، فراتر از انتظارات معمول مارک ها و شرکت ها.
هدف واقعی این کمپین “توانمندسازی زنان برای یافتن آنها” و کارآمدتر شدن در جامعه است. در واقع توانایی زنان و این نوع فعالیتها نوعی “یادآوری نقاط قوت زنان ایرانی” است تا بدانند چقدر قدرتمند هستند و از این غرور آگاهی داشته باشند و به آن افتخار کنند.
سنگ بنای کمپین “راه را بیابید” بر اساس الهام بخشیدن به زنان ایرانی برای جلب اعتماد است و در این میان ، نگار سماق نژاد به عنوان سفیر برند سیگنال خوبی برای ترسیم و ارسال خطوط اصلی این برند است.
نگر تلاش کرده است که در زمینه ورزشهای استقامتی ، آموزش و اجتماع یک زن موفق باشد ، به عنوان یک معلم موفق و خالق مراکز فعال برای زنان مشتاق ، و ایجاد یک زن ایده آل تلاش کرده است. چشم انداز یک جامعه مترقی
تابلوهای تبلیغاتی “راه خود را بیابید” اکنون در جاده های اصلی تهران نصب شده است تا پیام تبلیغاتی را منتقل کرده و مردم را به تعامل و مشارکت با فعالیت های هدفمند آن در شبکه های اجتماعی دعوت کند.
در واقع ، این بیلبوردها به ما می گویند که قبل از سپیده دم در تاریکی برخیزید ، طناب محکم زندگی را در دست بگیرید و من و شما را «ما» و به عبارت دیگر «جامعه» قرار دهید.
همه این فرمول بندی ها و جزئیات فرم و محتوا که ابعاد مختلف پیام را از طریق مفاهیم بصری و عناصر مختلف یا کلمات و عبارات منتخب منتقل می کند ، این برنامه را بسیار موفق ساخته و توجه کارشناسان بازاریابی و تبلیغات را به خود جلب کرده است. جذب کرده است.
در پایان مبارزات انتخاباتی ، پیام به این شرح است: زنان قدرتمند مانند ققنوس هستند که از خاکستر ضعف ها و ناتوانی هایی که باعث ایجاد آنها می شود و اعتماد و اعتبار آنها بیرون می آیند. افق های جدید حرکت می کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین ، می توانید از وب سایت بانوی من https://myladypads.com/ دیدن کنید یا از صفحه اینستاگرام مارک https://www.instagram.com/myladyiran/ دیدن کنید.