اقتصادی

کیفیت‌سنجی تجهیزات پزشکی داخلی و وارداتی امکان‌پذیر شد

یکی از مجموعه های فناوری آزمایشگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته خدمات ارزیابی کیفیت تجهیزات پزشکی داخلی و وارداتی را ارائه می دهد.

به گزارش مخبران ، نوشین محمدزاده مدیر مجتمع فناوری آزمایشگاهی با بیان اینکه مجتمع آزمایشگاهی در زمینه بیوالکتریک و بیومکانیک خدمات فنی را در زمینه تجهیزات پزشکی به شرکت های دانش بنیان ارائه می دهد ، افزود: .

وی در مورد خدمات آزمایشگاهی ارائه شده در آزمایشگاه برق بیو این مجموعه گفت: با توانایی تست تجهیزات الکتریکی پزشکی و آزمایشگاهی بر اساس استانداردهای عمومی و اختصاصی برای هر تجهیزات ، سعی شده کیفیت تجهیزات پزشکی ارتقا یافته و بستری برای صادرات آنها ایجاد شود. بیایید به کشورهای دیگر برویم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: امکان ارائه خدمات در زمینه آزمایش دستگاه های مکانیکی پزشکی بر اساس معیارهای خاص برای هر تجهیزات وجود دارد. این تجهیزات آزمایشگاهی در دوره های آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای بهبود دانش شرکت کنندگان در این آزمایشات استفاده می شود.

محمدزاده با اشاره به ارائه خدمات ویژه در حوزه پزشکی گفت: ما سعی کرده ایم با کمک به تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین کیفیت محصولات ارائه شده در این زمینه به کارگران این حوزه در ارتقا quality کیفیت محصولات پزشکی و آزمایشگاهی کمک کنیم. بیایید به ایران کمک کنیم.

وی ارزیابی کیفیت تجهیزات پزشکی خصوصاً در مقابله با شیوع تاج را متذکر شد و ادامه داد: از روزهای اول در زمینه تولید تجهیزات تاج کمک کردیم و از فوریه سال گذشته تجهیزات مربوط به تاج در صف و در مدت زمان کوتاهی قرار گرفتند. ما زمان را آزمایش کردیم.

وی گفت: نتیجه این همکاری دستیابی به تجهیزات با کیفیت مطابق با استانداردهای به روز بین المللی و ملی برای چرخه تولید و سود مصرف کنندگان به ویژه کادر پزشکی است “و شرکت های دانش بنیان نقش بسزایی در این چرخه تولید دارند.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، محمدزاده با اشاره به تجهیزات پزشکی اندازه گیری شده در هنگام تاج گفت: دستگاه های تصفیه هوا ، ضد عفونی کننده های بیمارستان و خانه ، اکسیژن بیمارستان و خانه ، لامپهای UV یا تجهیزات ضد عفونی کننده ازن. ، توسط این مجموعه فناوری مورد ارزیابی قرار گرفت و به کمک چرخه بهبودی و سلامت کشور آمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا