ورزشی

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرنند، سید حسن هاشمی گفت: ناشناس یادواره شهدای تازه شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند سه شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده ای از شهدای گمنام است


وی با بیان اینکه یکی از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شناسایی شد، گفت: این شهید متعلق به ارتش علیرضا حسینی و جمهوری اسلامی ایران است و خانواده وی در استان تهران ساکن هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: مراسم شهادت خانواده گرانقدر این شهید و یادواره شهید دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند همزمان با روز دانشجو در اسلام برگزار می شود. دانشگاه آزاد بیرجند.

هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با دعوت از همه اقشار امت حزب الله برای شرکت در این مراسم معنوی و آسمانی گفت: انتهای خیابان آیت الله غفاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مزار شهدای گمنام است.

هاشمی از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استانداری خراسان جنوبی، فرمانداری بیرجند و همه دستگاه هایی که کمک کردند تشکر کرد. هماهنگی شهرداری و مراسم. سازمان حمل و نقل قرار است با هماهنگی و همکاری شهرداری بیرجند، ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه اقشار مختلف مردم را به محل برگزاری این مراسم منتقل کند.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گرامیداشت مجاهدت ها و رشادت های آنان را یک وظیفه دینی ملی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: سال های پاسداشت مقدس نقطه عطفی در حفظ آرمان های تمامیت ارضی و مبارزه با دشمنان و متجاوزان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند گفت: صلح و اقتدار بین المللی کشور اسلامی ما در سایه رشادت ها و فداکاری های رهبری و جوانان غیور و رزمندگان دلاور ائمه انقلاب به دست آمده است. گامی در جهت ارتقاء روحیه و زنده نگه داشتن فرهنگ پهلوانی و شهادت .

هاشمی افزود: امیدواریم زحمات و خدماتی که ارائه می کنیم در جهت رضایت شهدا و راه آینده باشد.

وی گفت: احیای وظایف و ارزش های دینی و انقلابی شهدا که با احترام انزوا و گرمای جگرگوشه های خود را تحمل می کنند وظیفه همه ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به تعمیق و ترویج آموزه‌های فرهنگی و معنوی و رکورد اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در تحول و تعالی داشته است. شاخص ترین بیانیه مرحله دوم طهرانچی، فرهنگ بسیج و ترویج اندیشه و انقلاب، گفت: در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی استان، این رویداد یک فرهنگی بسیار بزرگ در نظر گرفته شده است. واقعه در سال 1400

هاشمی افزود: برگزاری یادواره شهدا در واقع ادامه راه شهید است. زیرا شهدا چراغهای روشنگر حقیقت و سعادت هستند.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا