اقتصادی

یارانه تیرماه امشب واریز می‌شود

سازمان هدف یارانه ها واریز یارانه تیرماه را ساعت 24 امروز اعلام کرد.

به گزارش مخبران، یارانه نقدی کمک معیشتی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طبق روال معمول بر اساس قطعی‌سازی اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و از ساعت 24 روز دوشنبه قابل برداشت است. 20 جولای.

بر این اساس اگر سرپرستان خانوار دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر 400 هزار تومان و اگر در دهه چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر 300 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

لازم به ذکر است در صورتی که سرپرست این خانواده قبلاً تسهیلات 10 میلیون ریالی وام دریافت کرده باشد، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریز شده به حساب وی کسر می شود.

واریز یارانه به حساب ناظر متقاضی بازنگری عشر

در عین حال گفت: در این مرحله برخی از سرپرستان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود، درخواست بررسی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کردند. طبق اعلام وزارت رفاه جزو دهمین قرار دارند. در صورت کسب رتبه نهم از اول، یارانه تیرماه را طبق دهه اعلام شده دریافت خواهند کرد.

همچنین متقاضیان تجدیدنظر در عشر اعلام شده یا افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه 1401 کسر شده است، می توانند برای ثبت نام به سامانه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند. یا دنبال کنید درخواست ایشان یا با شماره 09200006369 تماس بگیرید.

ثبت نام از افرادی که هنوز یارانه نقدی دریافت نکرده اند و یا درخواست یارانه جدید داده اند همچنان ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات هوشمند ملی به نشانی https://my.gov.ir، خانواده خود را ثبت نام کنند. برای ثبت نام در این سامانه همراه داشتن شماره تلفن همراه، کد ملی، پین کد، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار به نام سرپرست خانوار الزامی است. یا متقاضی باقی مانده یارانه. تمامی افراد می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت یارانه مسکن کد دستوری ##43857*4* (کد ملی 4 ستاره 4 ستاره 43857 مربع) را به همراه شماره تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا