اقتصادی

۱۶ روستای پلدختر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

مخبران / لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 16 روستای پلدختر از نعمت گاز برخوردار هستند.

کرم گودرجی ، آفرین و باغ گل گل در بازدید از روند اجرایی پروژه گازرسانی اظهار داشتند: با بهره گیری از پروژه گازرسانی به محور افرین جیودر ، 16 روستای دیگر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی گفت: در همین حال ، سه روستای محور محور باغ هدف که عملیات عملیاتی آنها آغاز شده است ، از برکت گاز هفته دولت در این هفته بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان در خصوص مشخصات پروژه آفرین خاطرنشان کرد: در این پروژه 30 کیلومتر خط برق فلزی در مناطق سخت و دشوار اجرا شده و شش کیلومتر شبکه پلی اتیلن و چهار ایستگاه کاهش فشار TBS در دست ساخت است. پیشرفت هایی وجود دارد که متأسفانه دلیل اصلی تأخیر در تکمیل و بهره برداری از پروژه است ، زیرا مخالفت محلی و چندین بار تعطیل مسیر در طول مسیر است.

گودرجی با تأکید بر اینکه تلاش اصلی ما در سال جاری تسریع در طرح های گازرسانی روستایی است ، گفت: “روند اجرای پروژه گازرسانی عفرین با مخالفت ها مشکل دارد که با پیگیری همکاری مردم و مسئولان این پروژه.

کاظمی ، نماینده مردم پلدختر مجلس شورای اسلامی ، از تلاشها و اقدامات شرکت گاز لرستان در زمینه توسعه و خدمات رسانی گازرسانی قدردانی کرد.

وی با اعلام آمادگی برای هرگونه کمک با شرکت گاز استان برای تسریع در روند خدمات رسانی ، گفت: باید با تلاش مضاعف در شناسایی و رفع مشکلات موجود از همه فرصت ها برای ارائه خدمات به مردم و توانمند سازی و تکریم افراد محترم استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا