استان ها

۲۱۰ پایگاه در هرمزگان آماده دریافت نذورات عید قربان است

به گزارش مخبران، «حمید باسره»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: از این تعداد ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و ۲۷ اداره کمیته امداد در سطح استان هرمزگان آماده دریافت نذورات مردم هستند.

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان بندرعباس سه پایگاه مستقر در گلزار شهدا، امام زاده سید مظفر(ع) و مصلی بندرعباس و همچنین ۲۰ مراکز نیکوکاری در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم و خیران هستند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، با تاکید بر آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات قربانی مردم در طول سال، ادامه داد: نذر قربانی منحصر به ایام عید سعید قربان نمی‌شود و نیکوکاران با انجام عقیقه یا ذبح احشام در هر زمان می‌توانند تمام یا قسمتی از گوشت آن را برای کمک به محرومان و حمایت از معاش خانواده‌های نیازمند اهدا کنند و این نهاد بنا به سفارش صاحب نذر و با رعایت اصول شرعی اقدامات لازم را انجام می دهد.

باسره با بیان اینکه نذورات قربانی نیکوکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به محرومان هدیه می‌شود، اظهار کرد: مردم سخاوتمند استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

46

دکمه بازگشت به بالا