علمی و پزشکی

۴ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر داغدار شدند

چهار خانواده دیگر کهگیلویه و بویراحمدی ناراحت بودند
اخبار بایگانی عکس

مخبران / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد موارد بیماری عروق کرونا ویروس قلب در این منطقه به 244 مورد رسیده است و “متأسفانه در 24 ساعت گذشته 4 نفر از اهالی استان به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.”

وی افزود: در حال حاضر 423 بیمار مشکوک به عروق کرونا ویروس در بیمارستانهای استان بستری شده اند که از این تعداد 174 نفر کرونا ویروس و 27 بیمار در بخشهای ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار داشت: از مجموع بیماران ویروسی کرونا در کهگیلویه و بوراحمد 12 هزار و 665 مورد بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 60 درصد از 448 نمونه به دست آمده از آزمایشگاه سلول و مولكول یاسوج مثبت بوده و بیشتر موارد بوئر احمد (50 درصد) ، گچساران (25 درصد) ، كهگیلویه (8 درصد) ، باشت (6 درصد) بوده است. ) و بقیه در شهرهای دیگر استان بودند.
یاجداناپانا خاطرنشان می کند: یکی از مهمترین راههای انتشار ویروس کرونا در سرما گسترش سرفه یا عطسه ذرات تنفس است. این ذرات در سرما پایدارتر هستند و به دلیل پایداری هوا ، آزاد و بسته می شوند ، بنابراین باید انتظار فعالیت بیشتر این ذرات در پاییز و زمستان را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: استتار مناسب ، بهداشت فردی ، فاصله جسمی و تهویه مناسب نقش مهمی در کاهش شیوع بیماری دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در حال حاضر جلسات عمومی کاهش می یابد و تحریم ها به خوبی اجرا می شود. جلسات خانوادگی اصلی ترین وسیله برای انتقال ویروس به سایر اعضای خانواده و جامعه است.
به گزارش مخبران ، یازوزانا با تأکید بر ارتباط مردمی در دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: یوسفز تأکید کرد: مظنونین برای تعیین نتیجه باید قرنطینه را حفظ کنند و اگر علائم بالینی بیماری عروق کرونا ویروس قلب دارند ، قرنطینه را مشاهده کرده و بیماری را به اعضای خانواده انتقال دهند. همچنین ، بیماران گوشه دار ، در صورت افزایش مشکلات تنفسی ، تب آنها افزایش می یابد و علائم دیگری که نشان می دهد وضعیت بیمار رو به وخامت است ، باید برای پذیرش مناسب به مراکز 16 ساعته استان یا بیمارستان های کرونا ویروس مراجعه کنند. درمان لازم را دریافت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا