عمومی

۵۷۰۰ پارکنیگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، روح اله امرالهی با اشاره به بازدیدهای نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر از ستادهای مناطق هشت گانه شهرداری قم و دستگاه های خدمت رسان، اظهار کرد: همانند سنوات گذشته اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در ستادهای نوروزی مناطق هشت گانه شهرداری قم از نزدیک به بررسی اقدامات انجام شده در مناطق پرداخته و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و خدمات ارائه شده قرار می گیرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در بخش دیگر این بازدید ها تولیت های محترم بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران و امامان جمعه محترم قم از جمله دیگر برنامه های انجام شده در جهت ارائه گزارش های عملکردی و دریافت نقطه نظرات این بزرگان است.

امرالهی افزود: بخش دیگر برنامه های بازدید نوروزی، دستگاه های خدمت رسان از جمله دستگاه های خدماتی، امدادی و انتظامی است، بدون نردید زحمات این عزیزان عامل مهمی در امکان ارائه خدمات بهتر به زائران شهر عش آل محمد(ص) در ایام‌نوروز و ماه مبارک رمضان است.

امرالهی در ادامه با تاکید بر همدلی و همراهی همه مسئولان استانی در جهت ارائه خدمات مناسب به زائران، گفت: یکی از اولویت های مهم شورای اسلامی شهر در تعامل و همراهی با همه دستگاه های متولی در حوزه خدمت رسانی است و ناظر به این مهم تعاملی سازنده از همه متولیان در جهت انتفاع مردم شریف قم مورد انتظار است‌.

وی با تأکید بر آماده باش بودن تمام سازمان های خدماتی شهرداری قم در ایام نوروز گفت: در جهت رفاه مسافران نوروزی نزدیک به ۵ هزار و ۷۰۰ جای پارک در پارکینگ طبقاتی زائر، بهار و پارکینگ شهید کاظمی پیش‌بینی و پارکینگ‌ها نیز به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شده است.

وی افزود: ۱۰ کمیته خدمات‌رسانی و ۹ ستاد در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان فعال است و در مبادی ورودی شهر مستقرشده‌اند و نزدیک به ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در آماده‌باش هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر در خصوص خدمات رفاهی پیش بینی شده برای مسافران نوروزی نیز اظهار داشت: ۱۲۲۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۴۰ نمازخانه در ایام نوروز در سطح شهر اختصاص داده شده است، نزدیک به ۱۶ غرفه عرضه مایحتاج عمومی و میوه توسط سازمان میادین در حال انجام است و تمام بوستان های سطح شهر آمادگی میزبانی از مسافرین عزیز را دارد.

دکمه بازگشت به بالا