عمومیمطالب برتر

۵ سایت عالی برای سفارش طراحی گرافیک

معرفی وب سایت گرافیک dribbbl

تقریبا تمامی طراحان فعال در زمینه  سفارش طراحی وب سایت گرافیک، با سایت  آشنایی دارند. این وب سایت، یکی از بهترین وب سایت های دنیا برای الگو برداری از ایده های خلاقانه است. چرا که شما می توانید در این سایت به آثار بهترین گرافیست های دنیا دسترسی پیدا کنید. از طرفی تمامی قالب ها، طرح ها، نمونه ها و… گرافیکی در این سایت به صورت فایل لایه باز ذخیره سازی و دانلود می شوند.

از این رو طراح گرافیکی قادر است اصلاحات مورد نیاز را به راحتی انجام دهد. به طور کلی می توان این طور گفت که عضویت در این وب سایت مشابه عضویت در شبکه های اجتماعی است. شما می توانید برای خود یک پروفایل ساخته و بهترین آثار خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید. در طرف مقابل می توانید از بهترین آثار سایر اعضای این سایت نیز الگو برداری و استفاده کنید.

 آشنایی با وب سایت گرافیک ادوبی کالر

ادوبی کالر، یکی دیگر از شاخص ترین وب سایت های گرافیکی دنیا به شمار می رود. بدون شک گروه ادوبی، یک گروه نام آشنا برای طراحان گرافیک به شمار می رود. ادوبی کالر نیز یکی از زیر شاخه های گروه ادوبی است. همان طور که حتما در جریان هستید، یکی از مهم ترین رکن های گرافیکی یک وب سایت، رنگ بندی آن است. یک طراح گرافیکی باید قادر باشد از بهترین ترکیبات رنگی برای دیزاین وب سایت خود استفاده کند. شما با استفاده از خدمات سایت ادوبی کالر، می توانید به مجموعه ای بزرگ از رنگ های مختلف دسترسی داشته باشید. این سایت به شما کمک می کند تا بهترین ترکیب های رنگی را برای دیزاین وب سایت خود انتخاب کنید.

معرفی وب سایت فری پیک

آیا شما هم به دنبال یک وب سایت گرافیک برای تصاویر هستید؟ بهترین گزینه برای شما سایت است. شما با استفاده از خدمات این سایت می توانید بهترین عکس ها، موکاپ ها، وکتورها و… را دانلود کنید. نکته قابل توجه در مورد این سایت این است که تمامی خدمات یاد شده، رایگان هستند. بنابراین شما برای استفاده از این خدمات نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارید.

از طرف دیگر، فایل های تصویری قابل دانلود در این سایت اکثرا از نوع فایل لایه باز هستند. بنابراین می توانید تغییرات لازم را روی نمونه ها اعمال کنید. البته این سایت در مقابل مزیت های زیادی که دارد، دارای چند ایراد جزئی نیز می باشد. برای مثال شما برای استفاده از خدمات این سایت محدودیت دارید. یعنی روزانه تنها چند بار می توانید تصاویر دلخواه خود را دانلود کنید. نکته بعدی این است که برای استفاده از این سایت، به وی پی ان نیاز دارید.

معرفی وب سایت گرافیک uplabs و شرح کاربردهای آن

وب سایت گرافیک uplabs نیز یکی دیگر از معروف ترین وب سایت های دنیا در زمینه گرافیک به شمار می رود. اگر به دنبال ایده های مختلف افتر افکت، ادوبی ایکس دی و… هستید، می توانید از خدمات موجود در این وب سایت استفاده کنید. از دیگر مزیت های فوق العاده این وب سایت می توان به ارائه فایل های html و ورد پرس اشاره کرد. با استفاده از این فایل ها می توان خدمات طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن های مختلف را انجام داد.

وب سایت vecteezy مرجع دانلود فایل گرافیکی

همان طور که از نام این مشخص است، شما با دسترسی به این وب سایت می توانید فایل های وکتور را دانلود کنید. البته خدمات دیگری همچون دانلود تصاویر گرافیکی با کیفیت، دانلود آیکون های گرافیکی جذاب و… نیز با استفاده از این سایت قابل دسترسی می باشند. تنها باید به این مسئله دقت کنید که برخی از فایل های ارائه شده در این سایت به صورت پولی در اختیار شما قرار می گیرند.

وب سایت گرافیک behance، بهترین راه ایده پردازی

این روزها بسیاری از طراحان گرافیک در سراسر دنیا برای گرافیک از سایت behance استفاده می کنند. این سایت به عنوان یکی از بهترین مراجع دسترسی به نمونه پورتفولیو گرافیک شناخته می شود. بسیاری از طراحان معتبر دنیا در این سایت عضویت دارند و رزومه های کاری خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند. بنابراین با استفاده از این فایل ها می توان به راحتی الگو برداری و ایده پردازی کرد.

وب سایت تبلیغات دیجیتال adsoftworld

وب سایت گرافیک adsoftworld، بهترین ایده پردازی های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال را به شما نشان می دهد. شما با استفاده از خدمات این وب سایت می توانید به روز ترین نمونه های تبلیغاتی دنیا در انواع مختلف را مشاهده کرده و برای ساخت تیزر های تبلیغاتی از آن ها استفاده کنید. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین دلایل استفاده از طراحی گرافیک، است. با استفاده از خدمات این سایت می توانید به راحتی به این هدف دست پیدا کنید.

آشنایی با وب سایت گرافیک brusheezy

بسیاری از طراحان به دنبال ایده هایی برای طراحی براش هستند. وب سایت گرافیک brusheezy به عنوان بهترین مرجع فایل های براش در دنیا به شمار می رود. با استفاده از امکانات موجود در سایت می توانید به طرح های لایه باز دسترسی پیدا کرده و تغییرات مورد نیاز را روی طرح ها اعمال کنید تا به طرح براش مورد نظر خود برسید. تنوع و کیفیت براش های موجود در این سایت کاملا استاندارد است و استفاده از این طرح ها، کیفیت کار شما را بهبود می بخشد.

دانلود فایل عکس و تصویر با وب سایت pixabay

وب سایت گرافیک pixabay، یکی از بهترین سایت های دسترسی به تصاویر و فایل های گرافیکی است. این سایت میلیون ها عکس با کیفیت را به صورت رایگان و لایه باز در اختیار مشترکان خود قرار می دهد. با استفاده از خدمات این سایت می توانید به عکس هایی با کیفیت در زمینه های مختلف دسترسی پیدا کنید. به علاوه لایه باز بودن عکس ها این امکان را در اختیار طراح قرار می دهد تا تغییرات مورد نیاز خود را روی آن ها اعمال نماید.

کاربردهای وب سایت گرافیک 365psd

همان طور که از نام این وب سایت گرافیک مشخص است، این سایت یکی از بهترین مراجع برای دانلود فایل های psd رایگان می باشد. این روزها بسیاری از طراحان گرافیکی برای طراحی وب سایت های خود به فایل های psd نیاز دارند. تمامی فایل های psd موجود در این سایت از انواع لایه باز هستند و قابلیت ادیت و اصلاح شدن را دارند. یک طراح گرافیکی می تواند با استفاده از فایل های این سایت، توانایی و مهارت خود را چندین برابر کند.

برای سفارش آنلاین طراحی گرافیکی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی گرافیکی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

منبع : freepik.com

دکمه بازگشت به بالا