اقتصادی

۷ محصول دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌های مکان‌محور رونمایی می‌شود

نمایشگاه بین المللی ایران ژئو از 30 دی ماه تا 30 بهمن ماه 93 برگزار می شود و در این نمایشگاه با نمایش دستاوردها و توانمندی های داخلی در حوزه ژئوماتیک، از 7 محصول دانش بنیان رونمایی می شود.

به گزارش مخبران، در این رویداد بین المللی از 7 دستاورد دانش پایه رونمایی می شود. «سامانه مدیریت و یکپارچه سازی داده های منطقه ای»، «بسته نرم افزاری وب GIS» و «سامانه سحاب»، «2 محصول تصویربرداری دو بعدی و سه بعدی و انیمیشن بر اساس موتور GIS یا سیستم اطلاعات جغرافیایی) و فیلمبرداری و انیمیشن» ویژگی های زمین ” ، “2 گیرنده و ایستگاه مرجع چند فرکانس” اولین محصولاتی هستند که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه رونمایی شدند.

نمایشگاه بین المللی ایران ژئو 1400 این فرصت را به شرکت ها می دهد تا «معرفی توانمندی ها و محصولات در سطح وسیع و بین المللی»، «ارتباط مستقیم با مشتریان و شناسایی نیازهای آن ها»، «شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه های آنها». “. جذب «سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های شرکتی»، «انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی» و «شرکت در جلسات بازرگانی بین المللی با هیئت های دعوت شده خارجی».

به گفته معاون علمی رئیس جمهور، به همین منظور معاون مرکز توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته علوم و فناوری در این برنامه برای معرفی دستاوردهای دانش بنیان به صنعت و توسعه بازارهای داخلی و جهانی شرکت کرد. به طوری که برای این محصولات ساخت ایران کند، از حضور 8 شرکت دانش بنیان در این رویداد فنی حمایت کرده است. مجموعه هایی که با تولید محصولاتی با تکنولوژی پیشرفته در کشور زمینه توسعه ژئوماتیک را در کشور فراهم کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا