استان ها

۹۸ درصد از خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی تعویض پلاک شدند

به گزارش مخبران انجلی: مهندس وحید طالب پور در بازدید مشترک از مرکز شماره گذاری منطقه ای خودرو با روسای م Instituteسسه راهشاه در استان گیلان و مدیر فنی پلیس راهور منطقه 98 درصد پلاک خودرو را تغییر داده است.

بر اساس این گزارش ، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی گفت: “تعداد پلاک های صادر شده توسط پلیس مطابق با تعداد و تغییر دستورالعمل ها و سپس هماهنگی با پلیس راهور و راگشاه هنگام تنظیم است. تمام ارائه دهندگان خدمات خودرو. “حدود 14000 وسیله نقلیه در منطقه آزاد انجالی با اعلام تماس صاحبان وسایل نقلیه متعلق به پلاك جایگزین شدند.

مهندس طالپور افزود: در نظر داشته باشید كه برای ارائه خدمات جدید به خودروهای دارای پلاك در منطقه ، باید پلاك های جدید پلیس ارائه شود ، بنابراین به مالكانی كه هنوز پلاك خود را تغییر نداده اند ، توصیه می شود به شماره ثبت نام در شماره منطقه منطقه مراجعه كنند. تا زمانی که این امر برای جلوگیری از تردد در اتومبیل های دارای پلاک ، پلاک های قدیمی انجام نشده باشد ، نمی توانید خدماتی مانند انتقال ، تمدید مجوز ، اخذ پلاک موقت و سایر خدمات برای خودروها را در این دسته ارائه دهید.

وی گفت: ساعات کاری مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه ای برای تعویض و انتقال پلاک از 7:30 تا 14:30 است ، اما سایر خدمات از جمله تمدید مجوز خودرو تا ساعت 16:00 برای عموم آزاد است. وجود دارد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انجالی درمورد صدور کارت های سوخت برای صفحات مجوز تغییر یافته: مرکز توزیع ، هماهنگ شده توسط شورای عالی مناطق آزاد و شرکت پخش فرآورده های نفتی و وزارت کارت سوخت در هر صورت ، مالک که این کار را انجام ندهد دریافت کارت سوخت با تماس با پلیس +10 از آخرین وضعیت مجموعه کارت سوخت خود مطلع می شود ، در این صورت به صاحب کارت سوخت اطلاع داده می شود و برخی از کارت های سوخت اتومبیل های دارای پلاک فعلی منتظر هستند صاحب اداره پست و بخشی دیگر در وب سایت مرکز شماره اتومبیل منطقه آزاد انجلی است. بنابراین ، مالکانی که برای تعویض پلاک یا پذیرش سایر خدمات به سایت خودروی منطقه مراجعه می کنند ، می توانند از آخرین وضعیت خود مطلع شوند. کارت سوخت زمان بازدید

پیگیری این کار از طریق تماس با شماره 013-34439037 نیز امکان پذیر است.

وی با اشاره به امکان انتقال وسایل نقلیه بین مناطق آزاد خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه ای که بین وزارت پلیس و شورای عالی مناطق آزاد منعقد شده است ، وسایل نقلیه با پلاک می توانند بین مناطق آزاد منتقل شده و نیاز به تأیید داشته باشند. این سازمان اصیل است و در این شرایط ، متقاضی که می خواهد از منطقه باز دیگری به نام منطقه آزاد انجالی وارد و شماره گذاری خودرو کند ، ابتدا باید به منطقه آزاد مبدا مراجعه کند و از قیمت و سلامتی آن آگاه شود. شرایط اتومبیل و انتقال. تأیید سازمان منطقه آزاد برای خروج از خودرو را دریافت کنید ، متعاقباً مدارکی را به مرکز شماره اتومبیل منطقه آزاد انجلی تحویل داده و تعرفه های مربوط به انتقال و حمل و نقل خودرو را پرداخت کنید.

98 درصد پلاک های منطقه آزاد انجالی تعویض شده است

48

دکمه بازگشت به بالا